به همت شهرداری ساری و اداره کل امور مالیاتی استان میدان مالیات افتتاح گردید\

به همت شهرداری ساری و اداره کل امور مالیاتی استان میدان مالیات افتتاح گردید

  • کد خبر: 213851
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1397 - 11:14

استنادنیوز؛ آیین افتتاح میدان مالیات با حضور مهدی عبوری شهردار ساری ،معاونان شهرداری مرکز استان ، قبادی شهردار منطقه دو و علی اکبر حمزه ای مدیرکل امور مالیاتی مازندران برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، آیین افتتاح میدان مالیات با حضور مهدی عبوری شهردار ساری ، طاهری ،فرزانه ، رشیدی و محبوب معاونان شهرداری مرکز استان ، قبادی شهردار منطقه دو و علی اکبر حمزه ای مدیرکل امور مالیاتی مازندران برگزار گردید.

در این مراسم ضمن بهره برداری از میدان جدید التاسیس مالیات از المان مربوط به آن نیز که در این محل جانمایی شده رونمایی گردید.

در حاشیه این مراسم ،  مهدی عبوری شهردار ساری در سخنانی با قدردانی از  معاونت فنی عمرانی ، واحد زیبا سازی و نیز مشارکت اداره کل امور مالیاتی مازندران در راستای بهره برداری از این میدان گفت : با توجه به توسعه شهری و لزوم اجرای طرح های  روان سازی ترافیک در نقاط مختلف شهر با کارشناسی های به عمل امده ، پس از احداث پل شهیدان رضایی در تقاطع بلوار کشاورز و کمربندی مرحوم سلیم بهرامی ، ایجاد این میدان در تقاطع جاده قائمشهر و این کمربندی ، گام موثری در تسهیل عبور و مرور خواهد بود لذا احداث میدان  مالیات در دستور کار قرار گرفته و اجرایی گردید.

عبوری به نامگذاری این میدان به نام مالیات و  المان نصب شده در این مکان اشاره نموده و ادامه داد: این المان نمادی از صنعت و اقتصاد و توسعه و بازار بوده که در راستای ارتقاء سطح فرهنگ پرداخت مالیات و عوارض شهروندی در جهت نیل به توسعه در این میدان جانمایی گردیده است.

علی اکبر حمزه ای مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در حاشیه این مراسم با قدردانی از شهردار ساری برای احداث و نامگذاری این میدان  به نام مالیات  و نیز جانمایی المانی در این زمینه ، این اقدام را گام بلندی در زمینه ارتقاء سطح فرهنگ پرداخت عوارض و مالیات و مشارکتهای مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: با پرداخت به موقع مالیات و عوارض ، می توان توسعه شهر و استان را شتاب بخشید .

وی در ادامه اقدامات شهرداری ساری در توسعه شهر را مورد توجه قرارداد و افزود: با اقدامات موثری که برای توسعه شهر انجام گردیده است ضمن جلب رضایتمندی شهروندان ، مشارکت های مردمی آنان نیز افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است میدان مالیات در ابتدای کمربندی جنوبی مرحوم سلیم بهرامی و تقاطع جاده قائمشهر قرار گرفته و  با حضور مهدی عبوری شهردارساری ، معاونان و مدیرکل امور مالیاتی استان به بهره برداری رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار