\

سامانه اینترنتی «سپند» در استان مازندران راه اندازی شد

  • کد خبر: 213864
  • چاپ
  • انتشار: 20 شهریور 1397 - 14:23

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: سامانه اینترنتی پایش ناوگان دانش آموزی موسوم به «سپند» در استان مازندران اجرایی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «عسکری نیکزاد» اظهار کرد: سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در راستای تحقق حقوق شهروندی، توجه بیشتر به آینده سازان این مرز وبوم، افزایش و بهبود کیفیت خدمات و افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوبتر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در این سامانه اینرتنتی تلاش شده علاوه برتأکید کیفیت در حوزه سرویس هوشمند مدارس، نگاهی ویژه به این نوع از حمل ونقل درون شهری شود تا بخشی از نابسامانی های موجود در حوزه خدمات سرویس مدارس را کاهش دهد.

نیکزاد افزود: به طور حتم با ایجاد وحدت رویه در فرایند اجرایی این بخش از حمل ونقل  درون شهری با همکاری و پشتیبانی وزارت کشور، آموزش وپرورش، پلیس راهور و شهرداری ها چشم انداز درخشانی را در پیش رو خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران خاطرنشان کرد: براساس ماده 5 دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمل ونقل دانش آموزی (54901 – 3/ 4 / 97) سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی 1398-1397 در تمامی مدارس استان اجرایی و عملیاتی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اولیا، مدیران مدارس، راننده، و پیمانکاران سرویس مدارس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند، یادآور شد: مدیران مدارس موظفند برای آن دسته از اولیایی که در سامانه سپند ثبت نام کرده اند، از طریق پیمانکاران تأیید صلاحیت شده از سوی ادارات آموزش و پرورش شهرستان/ منطقه، سرویس مدارس تهیه کنند.

نیکزاد با بیان اینکه ارائه هرگونه سرویس مدارس خارج از سامانه سپند از سوی مدیران مدارس غیر قانونی است، تصریح کرد: ثبت نام در این سامانه از طریق نشانی اینترنتی irtusepand.ir  امکان پذیر است که از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار