جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در استانداري مازندران برگزار شد\

جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در استانداري مازندران برگزار شد

  • کد خبر: 213895
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1397 - 14:12

استنادنیوز؛ دومين جلسه شوراي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت با محوريت تحقق برنامه هاي فرهنگي در حوزه ايثار و مقاومت در استانداري برگزار شد.

به گزارش ايثار واحد مازندران،دومين جلسه شوراي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت با محوريت تحقق برنامه هاي فرهنگي در حوزه ايثار و شهادت روز شنبه بيست وچهارم شهريور ماه باحضور مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران،مدير كل امور اجتماعي استانداري و مديران دستگاههاي عضو در دفتر معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران برگزار گرديد.
هدايت مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور مازندران در جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت:توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و تبيين اهداف و سيره شهدا به نسل سوم و چهارم انقلاب يك ضرورت است.
مظلومي با اشاره به اهداف و راهبردهاي توسعه فرهنگ ايثار و شهادت اظهار داشت:نهادينه سازي،جريان سازي فرهنگي،توليد گفتمان،مقابله با آسيب ها و هجمه هاي فرهنگي،استفاده دستگاهها از امكانات و منابع... را از اهداف كلان شوراي استاني ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دانست.
مدير كل بنياد مازندران با اشاره به ساماندهي طرح سپاس و ديدار از ايثارگران گفت:به منظور ساماندهي،برنامه ريزي و ثبت ديدارها،طرح تكريم و ديدار از خانواده هاي معظم شهدا،جانبازان و آزادگان به استانداري ارائه گرديد.
دبير شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در استان تصريح كرد:با تحقق اين طرح،پيش بيني مي شود كه با همكاري و مشاركت دستگاهها و ادارات،بخش زيادي از جامعه ايثارگري استان در طول سال ديدار شوند.مظلومي افزود:اين ديدارها با هدف سپاسگزاري و پيگيري مشكلات ايثارگران صورت مي گيرد.
مدير كل بنياد مازندران اظهار داشت:بر اساس قانون،20 درصد اعتبارات فرهنگي دستگاهها به سمت و سوي فعاليت هاي ترويج ايثار و شهادت سوق داده شود.
در اين جلسه كارگروههاي تخصصي يادواره ها و كنگره ها،تأليف و تدوين و آموزش ضمن ارائه گزارش از موضوعات جلسات خود،برنامه هاي سال 97 را تشريح كردند.
گفتني است شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در شش كارگروه تخصصي رسانه،آموزش،مالي پشتيباني،تأليف و تدوين،فرهنگي و هنري يادواره ها و كنگره ها در راستاي توسعه فرهنگ ايثار و شهادت فعاليت مي كند.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران پس از آن در جلسه شوراي سياستگزاري و راهبري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران كه در سالن شماره يك استانداري برگزارشد شركت كرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار