سرپرست جدید فرمانداری عباس آباد معرفی شد\

سرپرست جدید فرمانداری عباس آباد معرفی شد

  • کد خبر: 213899
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1397 - 21:00

استنادنیوز؛با حکم محمد اسلامی استاندار مازندران جواد اصلانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عباس آباد منصوب شد

جواد اصلانی با حکم محمد اسلامی، استاندار مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عباس آباد منصوب و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

احمد حسین زادگان در آئین معارفه سرپرست فرمانداری عباس آباد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور فرمانداران باید در جهت رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال از طریق جذب سرمایه گذاران و اجرای برنامه های دولت در این راستا تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، دولت برنامه های خوبی برای رونق اشتغال و تقویت تولید بویژه در روستاها دارد، افزود: برای موفقیت در این طرح ها باید از همه توان و ظرفیت های منطقه بهره گرفت.

وی رصد آسیب های اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم اعتیاد و طلاق را از وظایف فرمانداران بر شمرد و افزود: مبارزه با این پدیده های اجتماعی باید در اولویت کاری همه مسئولان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر ضرورت مشارکت مردم و تشکل های مردم نهاد در رفع مشکلات در شهرستان ها به ویژه مسایل اجتماعی تاکید کرد و گفت: برای کاهش این مشکلات باید از ظرفیت های مراکز علمی و فرهنگی جامعه بهره برداری شود.

حسین زادگان اقتصاد مقاومتی را اولویت نخست کاری فرمانداران عنوان کرد و خاطرنشان نمود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی نجات اقتصاد کشور و رونق اشتغال و تولید است.

وی در در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر بیان موثر خدمات و دستاوردهای نظام از سوی مدیران تاکید کرد و بیان داشت: باید از فضای مجازی، ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای برای تبیین خدمات نظام بهره برد.

در این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، جواد اصلانی اصلانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری عباس آباد معرفی و از تلاش های حق الله کثیری در زمان مسئولیتش قدردانی شد.

گفتنی است؛ جواد اصلانی، سرپرست جدید فرمانداری عباس آباد پیش از این معاون فرمانداری شهرستان رامسر بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار