عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با مجرمان خطرناک در مازندران\

عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با مجرمان خطرناک در مازندران

  • کد خبر: 213901
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1397 - 21:41

دادستان مرکز مازندران از عزم جدی دستگاه قضایی برای برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مخلان نظم اجتماعی و مجرمان خطرناک در استان مازندران خبر داد

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، سید یونس حسینی عالمی اظهار داشت: مازندران باید در تربیت و تفهیم فرزندان خود به نحو شایسته اقدام و فرزندان خود را با افرادی که رفتار خشن و خلاف عرف اجتماعی دارند دور و امکان دسترسی فرزندان خود را به فضای مجازی محدود کنند.

وی افزود: نقش مؤثر خانواده در پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، اما اینکه خانواده از چه نوع ساختاری برخوردار بوده و روابط بین اعضای خانواده چگونه باید باشد تا بتواند نقش خود را در پیشگیری از انحرافات اجتماعی به خوبی ایفا کند، بسیار مهم است.

این مقام قضایی با توجه به زمینه‌های وسیع انحراف، از طریق عواملی مانند اینترنت، ماهواره وفضای مجازی که به تأثیرپذیری زیادی بر نوجوانان و جوانان دارد، بیان داشت: ضرورت توجه خانواده‌ها به شیوه‌های کاربردی تربیت صحیح و عوامل پیشگیری بسیار مهم بوده و می‌توان با مراجعه به احادیث و ترویج تعلیمات الهی و آگاه سازی فرزندامان از خطرات اجتماعی حاصل از فضای مجازی گام موثری در تربیت فرزندانمان برداریم.

وی گفت: تحصیل، علم ودانش فرهنگ اسلامی باید در بین جوانان نهادینه شود؛ بطوری که فرهنگی ایرانی، تولید ایرانی و استفاده از تولیدات ایرانی جایگزین فرهنگ و تولیدات خارجی شود.

دادستان مرکز مازندران تاکید کرد: دستگاه قضایی عزم جدی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مخلان نظم اجتماعی و مجرمان خطرناک در استان مازندران داشته و به منظور افزایش امنیت جامعه، سختگیریهای قانونی بر زندانیان سابقه دار ومجرمان خطرناک خواهد داشت.

وی گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری، 27 هزارو 798 فقره پرونده وارده دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بوده که با تلاش همکاران قضایی و اداری تعداد 27 هزار و 980 فقره پرونده مختومه شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار