باید نگاه مدیران در کشور حسینی شود/ برای حفظ انقلاب باید مثل حضرت عباس(ع) در کنار ولایت فقیه باشیم\

باید نگاه مدیران در کشور حسینی شود/ برای حفظ انقلاب باید مثل حضرت عباس(ع) در کنار ولایت فقیه باشیم

  • کد خبر: 213941
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1397 - 16:15

استنادنیوز؛ مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت:همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند، بخش مهمی از ریشه مشکلات مربوط به بی تدبیری ها و بی توجهی ها در حوزه مدیریتی است و اگر مدیریت انقلابی و حسینی در کشور حاکم شود، بسیاری از معضلات و کاستی های امروز را شاهد نخواهیم بود.

بابایی کارنامی باتاکید بر اینکه باید برای حفظ انقلاب همچون حضرت عباس(ع) در کنار ولایت فقیه باشیم، گفت: باید جوانان امروز را هرچه بهتر و بیشتر با فرهنگ عاشورا آشنا کرد.

وی با بیان اینکه نباید امروز گوشه‌نشین باشیم، افزود: باید از امام حسین(ع) بیاموزیم که چگونه زندگی خود را وقف بقای اسلام کنیم.

بابایی کارنامی با بیان اینکه اگر انسان بصیرت داشته باشد به دنبال دفاع خواهد بود، گفت: عاشورا برای بقای اسلام شکل گرفت و خون امام حسین(ع) باعث ماندگاری اسلام شد.

عضو هیات مدیره شرکت های وابسته هلدینگ تاپیکو بیان داشت:مکتب امام حسین (ع) برگرفته از مکتب پیامبر و امیرمومنان بوده که بعد از رحلت پیامبر اکرم فهم، جامعیت و هندسه اسلام دچار آفت شد.

وی گفت:انگیزه امام حسین (ع) اصلاحی بود، امروزه عمده بسیاری از نابسامانی‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی بر اثر عدم درک صحیح واقعه عاشورا است؛ اگر واقعه عاشورا به‌درستی درک، شناخته و تحلیل می‌شد امروز شاهد این همه مصیبت و گرفتاری ازجمله فجایع، قتل‌ها، جنایت‌ها، قدرت‌طلبی‌ها و تجاوز به حقوق انسان‌ها در دنیای اسلام نبودیم.

بابایی کارنامی اظهار داشت:محرم فرصتی برای جوانان است تا باورهای دینی و عاشورایی در رفتارهای فردی، اجتماعی و سیاسی بارور کنیم و به‌عنوان مدل برای همه طراحی شود و خیلی از اندیشمندان واقعه کربلا را فراتر از سرگذشت یک بشر می‌دانند.

این فعال اجتماعی بیان داشت:یکی از زیباترین جلوه‌های عزت‌طلبی در واقعه عاشورا نقش حضرت زینب(س) بوده و به‌عنوان اسوه صبر و استقامت در کربلا است.

بابایی کارنامی گفت:هر چقدر از واقعه عاشورا دور شویم در باتلاق جهالت، افراط و تفریط گرفتار می‌شویم که برای خلاص باید تحلیل واقع بینانه از واقعه عاشورا داشته باشیم و آن را به زندگی عاشورایی خود پیوند دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار