برخی ها فکر می کنند زمان خان و خان بازی است / میخواهند با دیکتاتوری بر ادارات حکومت کنند\

برخی ها فکر می کنند زمان خان و خان بازی است / میخواهند با دیکتاتوری بر ادارات حکومت کنند

  • کد خبر: 213944
  • چاپ
  • انتشار: 30 شهریور 1397 - 22:51

استنادنیوز؛امام جمعه عباس آباد با اشاره به اینکه هنوز برخی ها در دوران قدیم سیر کرده و فکر می کنند زمان خان وخان بازی است، گفت:میخواهند با دیکتاتوری بر ادارات حکومت کنند.

حجت الاسلام سید مصطفی محمدی  در خطبه های نمازجمعه #عباس آباد اظهار داشت: مکتب امام حسین (ع)مکتب #تربیت است براین اساس آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید با #بهره گیری از آموزه های مکتب امام حسین (ع) در تربیت نسل جوان کوشا باشند.

محمدی گفت: از خدمات فرماندار اسبق عباس آباد تشکر و به #فرماندار جدید عباس آباد برای ارائه خدمات مطلوب به مردم #اعتماد می کنیم.

وی اظهار داشت : امیدوارم فرماندار جدید پیگیر آرامش و ایجاد #وحدت بین دستگاه های اجرایی باشد، به مردم احترام بگذارد چراکه مردم ولی نعمت ما هستند.

امام جمعه عباس آباد بیان داشت : #مسئولان شهرستان اهل تعامل ، کار و #وحدت هستند و برخی ها از احساس وحدت بین نهادها و امام جمعه احساس #خطر کرده و در پی #تفرقه هستند.

محمدی گفت: برخی #مسئولان می گویند اگر بخواهیم وارد نمازجمعه شویم #توبیخ می شویم و به ما می گویند به نمازجمعه عباس آباد #نروید،


امام جمعه عباس آباد افزود:  برخی ها #ناراحت هستند چون #واقعیت ها را می گوییم و چون #ناکارآمدی برخی ها به #تصویر کشیده می شود  ، چون از این تریبون #مطالبه گری می شود.

محمدی گفت: نمازجمعه تریبون مردم و #نظام است وتربیون نمازجمعه باید حرف مردم و مطالبه گری برای حقوق مردم باشد.

این مسوول بیان کرد : هنوز #برخی ها در دوران قدیم سیر کرده و فکر می کنند زمان خان و# خان بازی است و میخواهند با #دیکتاتوری بر ادارات #حکومت کنند.

وی در پایان اظهار کرد : نیاز امروز ما #وحدت ،یکدلی و همراهی برای رفع #مشکلات شهرستان است و باید تلاش کنیم تا درسايه وحدت مشکلات #شهرستان را از بین ببریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار