حفاظت از تمامیت ارضی ملت ایران دلیل عصبانیت استکبار از این کشور است\

حفاظت از تمامیت ارضی ملت ایران دلیل عصبانیت استکبار از این کشور است

  • کد خبر: 213954
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1397 - 19:48

استنادنیوز؛مراسم رژه نیروهای مسلح استان مازندران با حضور استاندار مازندران و مسئولین استانی، همزمان با سی و یکم شهریورماه در این استان قهرمان‌پرور برگزار شد


محمد اسلامی استاندار مازندران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و ایام محرم الحرام گفت: وعده خداوند حاکمیت مستضعفان بر جهان است.
وی با بیان اینکه در ایامی به‌‌سر می‌بریم که با مرور بر ایام عاشورا و درک معنای حقیقی امام حسین(ع)و مکتب اهل بیت ،برنتابیدن بر ظلم و فسادرا الگوی زندگی خود قرار داده ایم گفت: راه ما راه امام حسین (ع)است . ایران در تبعیت از انقلاب انتخاب کرده در واقع تاسی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و منش عاشورایی است.
استاندار مازندران  افزود: راه ملت ایران هرگز خوشایند استکبار جهانی نبوده و نخواهد بود و از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تمام امکانات و ظرفیت ها را برای مقابله و ساقط کردن انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در پرتو آیات قرآن مجید، تقویت روحیه دفاعی برگرفته از تفکر عاشورایی است.
وی با بیان اینکه حفاظت از تمامیت ارضی ملت ایران دلیل عصبانیت استکبار از این کشور است گفت: آمریکا می‌خواهد بر اساس سیاست‌های او کشور اداره شود و در کشور ایران حکومت دست نشانده و تسلیم حاکم نیست..
اسلامی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح مورد حمایت مردم و نظام است گفت: بازدارندگی دفاعی از علل مقابله استکبار با ایران است. ایران به دنبال بمب هسته‌ای و سلاح کشتار جمعی نیست ولی همچنان دشمنان بهانه دارند و نیروی علمی کشور را برنمی‌تابند.
وی با بیان اینکه استقلال آزادی و جمهوری اسلامی همواره محافظ نیروهای مسلح ایران بوده است، گفت: نیروهای مسلح ایران در تکنیک و تاکتیک به استکبار وابسته نیستند.
 این مسوول گفت: امروز استکبار جهانی جبهه اقتصادی را برای مقابله با ملت در پیش گرفته است و تلاش می کند با تخریب باور و ذهن مردم و زیرسئوال بردن مقبولیت نظام در پیشگاه مردم، اختلال ایجاد کند.
اسلامی گفت: امروز سیاست استکبار برای برهم زدن روح و روان مردم و تشدید تحریم به آن جهت است که با ایجاد فساد در روند داد و ستد خارجی به اهداف خود دست یابند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار