پیام نیازآذری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید/برای اعتلای بابل به جامعه علمی، آموزشی و فرهنگی چشم امید دارم/رسیدگی به رفاه و معیشت فرهنگیان ضروری است\

پیام نیازآذری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید/برای اعتلای بابل به جامعه علمی، آموزشی و فرهنگی چشم امید دارم/رسیدگی به رفاه و معیشت فرهنگیان ضروری است

  • کد خبر: 213959
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1397 - 21:44

استنادنیوز؛ حسین نیازآذری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در پیامی گفت:برای اعتلای بابل به جامعه علمی، آموزشی و فرهنگی چشم امید دارم/پیشینه و شناسنامه بابل درکشور علمی و فرهنگی می باشد و رسیدگی به رفاه و معیشت فرهنگیان ضروری است.

در متن پیام آمده است؛ آغاز ماه_مهر، رویش جوانه‌های علم و معرفت در مدرسه خرد و عقلانیت همواره پیام آور نشاط و شادابی، درس زندگی و موجب حرکت‌آفرینی درجامعه می باشد.
افتخار‌ شهرستان_بابل به بلندمرتبگی عالمان و دانشمندانش می باشد که خاستگاه آنها همین مدارس و دانشگاه‌ها بوده است.

افتخارآفرینی دانشمندان برجسته حوزوی و دانشگاهی در عرصه‌های علمی و فرهنگی و درخشش #دانش‌آموزان و #دانشجویان فرهیخته بابلی در جشنواره‌ها والمپیادهای ملی و بین‌المللی نشان از منزلت والای علمی و فرهنگی مردم فهیم این خطه دارد که البته معرفی یکایک آنها درجامعه ضروری می باشد.

بابل را به مواریث کهن فرهنگی و مشاهیرش، به حوزه‌های_علمیه و مفاخرش، به کتابخانه‌هایش، به #دانشگاه‌صنعتی‌نوشیروانی و نخبگانش، به واقفان و خیرین نیک اندیش، به #دانشگاه‌علوم‌پزشکی و پزشکانش، به دانشگاه علوم و فنون، به بنیاد علمی حریری، به مهندسان و مربیان و استادکارانش، به افتخارآفرینان کنکور و المپیادها، به مدال آوران المپیک و پهلوانانش، به مراکز پرافتخار فرهنگی و هنری، به مدارس تیزهوشان و موفقیت‌هایش، به مولفان فرهیخته، به هنرمندان نامدار و به خانواده‌های ترقی‌خواه و آینده‌نگرش می شناسند‌. واصلا پیشینه و شناسنامه این شهرستان تاریخی کاملا علمی و فرهنگی و هنری بوده و بی‌تردید این افتخارات موجب فخرمان در کشور بوده و خواهدبود.

اگربابل پایتخت پرافتخار سرداران و #شهیدان شهرهای شمالی، رزمندگان وجانبازان #دفاع‌مقدس و شهرنام آوران المپیاد و المپیک، خیرخواهی و قرض‌الحسنه است مرهون پرورش و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فضلا،اساتید، معلمان، مربیان وخانواده‌های ارزشمندی می باشد که چون شمع سوختند تا روشنایی بخش جامعه باشند.

بی‌تردید توسعه و تعالی هر جامعه در گرو توجه بنیادین به #آموزش_و_پرورش بوده و درنوردیدن مرز های علم و دانش سرمایه گذاری،خودباوری و جهادعلمی می‌خواهد که وظیفه مسوولان فراهم نمودن همه شرایط و زیرساخت هاست.

این جانب در آستانه #سال_جدید_تحصیلی مدارس و دانشگاه ها با اعتقاد بر توجه همه‌جانبه مجلس شورای اسلامی، دولت وسایر نهادها به امر تعلیم و تربیت و ضمن تاکید بر رسیدگی به مطالبات معیشتی فرهنگیان بر خود وظیفه می‌دانم از مقام شامخ جامعه علم و عالم بخصوص استادان، مربیان، معلمان وخانواده‌های بافضلیت بابلی تجلیل و تکریم نمایم و خاضعانه از آنها بخواهم در آموزش و پرورش فرزندان این خطه چون گذشته ساعی و دلسوزانه گام بردارند.

از #اولیای دانش آموزان و دانشجویان و طلاب انتظار می‌رود همکاری و ارتباط موثری با کادر اداری و آموزشی داشته باشند تا روند علمی، فرهنگی و آموزشی این دیار با دقت و صحت اجرایی شود، همچنین از امنا، مدیران و کادر اجرایی دانشگاه‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت مجدانه می‌خواهم برای اعتلای علمی فرهنگی و اجرای برنامه‌های آموزشی دانش آموزان و دانشجویان از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

درپایان تقارن #محرم‌حسینی و هفته دفاع مقدس با سال جدید تحصیلی را فرصت مغتنمی برای شاگردی درس‌های مکتب حسینی و تداوم ایثارگری و #خودباوری_ملی می دانم و رجاء واثق دارم دانش آموزان و دانشجویان با انگیزه بابلی به تاسی از آموزه‌های دینی، ارزش‌های انقلابی و باورهای ملی برای جهادعلمی و کسب معرفت‌های اخلاقی بنیان مرصوص خواهند بود چرا که برای نیل به توسعه اقتصادی و پیشرفت همه جانبه در دنیای مدرن باید با تولید علم و فنآوری مرزهای دانش را درنوردید!

درخت تو گر بار دانش بگیرد
به زیرآوری چرخ نیلوفری را

حسین_نیازآذری
نماینده مردم فهیم بابل درمجلس شورای اسلامی/ مهر ۱۳۹۷



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار