کاهش 5 درصدی تعداد متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماه امسال\

کاهش 5 درصدی تعداد متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماه امسال

  • کد خبر: 213988
  • چاپ
  • انتشار: 02 مهر 1397 - 23:58

استنادنیوز؛مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماه امسال 53 نفرمی باشد که این رقم در مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش یافته‌است


مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال 53 نفر ( 41 مرد و 12 زن) می باشد که این رقم در مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش یافته‌است.
به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی ، دکتر عباسی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه ، یرون شهری 39 نفر ، محور درون شهری 11 نفر، و راه روستایی 3 نفر را در برمی‌گیرد.
بیشترین و کمترین شهر
همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با 10 ، آمل ،محمودآباد و جویبار هر کدام با 6 فوتی و شهرهای رامسر ،گلوگاه ،تنکابن ،بابلسر ،فریدونکنار و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است .
به تفکیک وضعیت متوفی
بر اساس این گزارش از این تعداد 19 مورد عابر ،13مورد موتور سوار ، 11 نفر راننده ، 10مورد سرنشین هستند .
مصدومین

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سالجاری، هزار و 700 نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل هزار و 694 هستند .
این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری و راه روستایی رخ داده است این می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار