7 مجموعه بومگردی همزمان در روز جهانی گردشگری افتتاح می گردد\
  • مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران :

7 مجموعه بومگردی همزمان در روز جهانی گردشگری افتتاح می گردد

  • کد خبر: 213996
  • چاپ
  • انتشار: 03 مهر 1397 - 12:10

استنادنیوز؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: همزمان با روز جهانی گردشگری 7 مجموعه بوم گردی افتتاح و به لیست تاسیسات گردشگری اضافه می شود

سیف الله فرزانه با بیان اینکه این 7 مجموعه در شهرستانهای نکا، سوادکوه، تنکابن و سوادکوه شمالی به لیست تاسیسات گردشگری استان اضافه می شود؛ اظهارداشت: با افتتاح این 7 مجموعه تعداد تاسیسات بومگردی در مازندران به 90 مجموعه می رسد.

وی با اشاره به اینکه 5 مهرماه روز جهانی جهانگردی و اولین روز از هفته گردشگری که به عنوان گردشگری و تحول دیجیتالی نامگذاری شده است گفت: دوره های آموزشی در راستای تحقق شعار جهانی گردشگری در شهرستان های آمل، ساری، چالوس و رامسر جهت آموزش شاغلان فعال در گردشگری برنامه ریزی شده است.

فرزانه از افتتاح یک موسسه آموزشی گردشگری در شهرستان رامسر خبر داد و یادآور شد: 5 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شهرستانهای ساری، بابلسر، آمل و نور به بهره برداری می رسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از نواختن زنگ گردشگری در روز 4 مهر ماه امسال در مدارس مازندران همچون سالهای گذشته نام برد و اذعان داشت: 5 مهرماه که روز جهانی جهانگردی نامگذاری شده است، بازدید از موزه های استان رایگان است.

وی افزود: در 6 مهر ماه سال جاری روز مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی به همراه تجلیل از خادمان گردشگری با حضور استاندار در مجموعه هفت درخت تنکابن برگزار می شود و در این مراسم قرار است برگزیدگان و منتخبین بخش خصوصی در تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، دفاتر خدمات گردشگری، راهنماییان گردشگری و جمعی از بازنشستگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی و از خدمات ارزنده آنان تقدیر شود.

گفتنی است در این روز بهترین آشپز، مهماندار، خانه دار، پذیرشگر، مدیر فنی، راهنمای تور، دفاتر خدمات مسافرتی استان مازندران معرفی می شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار