افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی در مازندران\
  • با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار مازندران صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی در مازندران

  • کد خبر: 214005
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1397 - 09:56

استنادنیوز؛با حضور  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار مازندران، نمایشگاه بین المللی دام، طیور، شیلات، آبزیان و ماشین آلات کشاورزی در دهکده نیاوران ساری افتتاح شد

با حضور مجتبی خسروتاج، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی، استاندار مازندران ، نمایشگاه بین المللی دام، طیور، شیلات، آبزیان و ماشین آلات کشاورزی در دهکده نیاوران ساری افتتاح شد

پس از افتتاح و گشایش  نمایشگاه بین المللی دام، طیور، شیلات، آبزیان و ماشین آلات کشاورزی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار مازندران از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید نمودند.

در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مازندران  50 شرکت  داخلی فعال‌ در عرصه های کشاورزی، شیلات و دام سرمایه گذاران بخش کشاورزی از 15 شرکت روسیه، بلغارستان و لهستان نیز حضور دارند.

در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، تولید و اشتغال بخش های کشاورزی، شرکت های دانشگاهی و تحقیقاتی و شرکت های سرمایه گذار در سه قالب شرکت دارند.

شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری نوین، کشاورزی مکانیزه و ارگانیک و صنایع تبدیلی را هم عرضه کردند.

این نمایشگاه تا ششم مهر در محل مجتمع نمایشگاه نیاوران واقع در ساری برپاست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار