مدیر کل بهزیستی مازندران با فرمانده سپاه کربلا استان دیدار کردند\
  • به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

مدیر کل بهزیستی مازندران با فرمانده سپاه کربلا استان دیدار کردند

  • کد خبر: 214008
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1397 - 10:31

استنادنیوز؛به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران و اعضای پایگاه بسیج بهزیستی مازندران به دیدار سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران رفتند


به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران سردار بابایی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور به اقشار مستضعف جامعه فشار مضاعفی وارد است و بیشتر مورد صدمه واقع می‌شوند افزود : دستگاه هایی مثل بهزیستی از آلام نیازمندان کم می‌کند و در جهت رفع مشکلات آنها می‌کوشد.
وی درک درست شرایط و اقدامات مبتکرانه و صحیح را در کاهش رنج مردم موثر عنوان و خاطر نشان کرد : اطاعت کامل و به موقع دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه برون رفت از وضعیت فعلی است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اقدامات مشترک بسیج و بهزیستی تصریح کرد : طی تفاهم نامه ای که بسیج و بهزیستی برای ساخت خانه در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب داشتند خوشبختانه مازندران بیشترین واحد مسکونی را تحویل داد.

در ادامه دکتر آرام ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت : شما یادگاران دوران پر ایثار گذشته و الگوی کاملی برای یادآوری دوران سرشار از رشادت و از خودگذشتگی جنگ هستید و امنیت امروز مرهون تلاش و جانفشانی های شماست.
وی با اشاره به حضور اعضای پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی برای تبریک هفته دفاع مقدس گفت : در دوران مسئولیت در بهزیستی همواره شاهد حضور بسیج در کنار بهزیستی در مسیر خدمت رسانی به ارزشمندترین بندگان خداوند بودم .

مدیر کل بهزیستی مازندران ضمن تقدیر از نگاه ویژه بسیج به جامعه هدف بهزیستی و آسیب های اجتماعی گفت :اگر حضور سپاه و بسیج نبود در بحث مناطق حاشیه ای و مناطق آلوده موفق نبودیم.
دکتر آرام با تاکید بر اینکه فعالیت بهزیستی همواره بر اساس آموزه های دینی و دستور ائمه بر تکریم مستضعفین، تدوین شده است خاطرنشان کرد : سعی کردیم در بحث مشکلات و آسیب های اجتماعی که یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است با تکیه بر آموزه های دینی مسائل و مشکلات را از پیش رو برداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار