چه شد که تورقوزآباد جهانی شد؟\

چه شد که تورقوزآباد جهانی شد؟

  • کد خبر: 214037
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1397 - 11:19

استنادنیوز؛ شما هم شاید تاکنون نام تورقوزآباد (دوقوزآباد) را زیاد شنیده باشید. حالا یا گذرتان خورده باشد به این روستا یا اینکه اصلا ندانید چنین روستایی هم وجود دارد و تا به حال فکر می‌کردید تورقوزآباد صرفا یک اصطلاح  است.

اما از آنجا که خدا دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است، نام این روستای محروم که در حدفاصل اسلام‌شهر و کهریزک قرار دارد به گوش جهانیان خورد. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تورقوزآباد روزی جهانی شود.

اما چه شد که تورقوزآباد جهانی شد؟ بله درست حدس زدید باز هم نتانیاهو! نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شب گذشته با یک استندآپ کمدی بار دیگر ادعاهایی که قبلا درباره دستیابی به اسناد هسته‌ای ایران در تلویزیون این رژیم مطرح کرده بود را در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل تکرار کرد.

نتانیاهو با نشان‌دادن تصاویری مدعی شد اسرائیل محل مخفیانه اسناد محرمانه برنامه اتمی ایران را در منطقه‌ای نزدیک تهران به دست آورده است. وی گفت: ایران یک مکان هسته‌ای سری دیگر در تهران دارد. در ماه مه ما محل انباشت اسناد هسته ای ایران را در شورآباد تهران فاش کردیم. اکنون می‌خواهم فاش کنم که ایران دارای یک انبار سری هسته‌ای دیگر در تورقوزآباد تهران است!

این ادعای مضحک نتانیاهو مورد واکنش کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

علی رجبی درباره این ادعای نتانیاهو نوشته است: اسنادی که اسراییل ادعا می‌کرد از شورآباد سرقت کرده که [مشتی کاغذ بایگانی است] کار دست‌شان داده؛ خفن‌ترین ارتش خاورمیانه(!) یا مغلوب عملیات‌روانی سربازان‌گمنام شده یا گول احمق‌های ِآلبانی‌نشین را خورده و کارش به  تورقوزآباد رسیده! کار تمیز یعنی همین...

حسین دلیریان هم درباره این فریب اطلاعاتی نوشته است: بالاخره  با ماجرای تورقوزآباد واقعیت اسناد سرّی شورآباد روشن شد؛گویا ایران تله بزرگی در شورآباد برای اسرائیلیها کار گذاشته بوده وعملا موساد فریب خورده است اسرائیل چندی پیش گفته بود عملیات شورآباد بزرگترین عملیات تاریخ این رژیم است! دست مریزاد به این "عملیات فریب".

اسماعیل معنوی هم با اشاره به گاف نتانیاهو نوشته است: من موندم اون برادرِ وظیفه شناسی که مامورِ القای گافِ تورقوزآباد به نتانیاهو بوده، چطور تونسته توی اون شرایطِ خاص جلوی خنده‌هاشو بگیره... اصن یه وضیه

عبدالرضا داوری هم با اشاره به اینکه نتانیاهو در دام اطلاعاتی قرار گرفته است، نوشته است: اول فکر کردم خبر جعلی و شوخی توییتری است؛ اما وقتی دیدم در صفحه بی‌بی‌سی منتشر شده، مطمئن شدم که سیستم امنیتی کشورمان، "اطلاعات فریب" برای اسرائیل فرستاده تا اینچنین موساد و نتانیاهو را به فضاحت بکشند.

کاربری با نام «ابوریحان درونی» هم به طنز نوشته است: دلار و سکه رو بیخیال، هرچی پول داری برو تورقوزآباد زمین بخر. از فردا کانون توجهات جهانی میشه. یه رستوران بزنی هر هفته بازرسان آژانس بیان غذا بخورن بارتو بستی...

کاربر دیگری هم نوشته است: من هی خدا رو شکر میکنم اونی که نتانیاهو رو گذاشته سر کار، کوچه نن‌عباس قم رو بهشون نشون نداده والا آبرو نمیزاشت برامون:)))

یکی دیگر هم با کنایه با اشاره به گاف اطلاعاتی نتانیاهو توییت کرده است: آقای جاسوس اون پولی که گرفتی یه عکس و یه آدرس توی تورقوزآباد دادی به اسرائیل حلاله؟ تو شرف داری؟

سیدرضی هم با انتشار عکس نتانیاهو نوشته است: ما گفتیم تو اسرائیل نفوذ کنید اما دیگه اسکلشون نکنید.

کاربری هم این سکانس از فیلم اخراجی‌ها را باز نشر داده است و نوشته است: با شنیدن حرفای نتانیاهو درباره  تورقوزآباد یاد این تیکه بامزه افتادم.

محمد صدرات از دیگر کاربران مجازی هم اشاره‌ای داشته است به ماجرای جاسوسی وزیر کابینه اسرائیل برای ایران و نوشته است: معلوم شد غیر از اون وزیر بازداشتی اسراییل، ایران بازم تو کابینه رژیم صهیونیستی نفوذی داره و هر ازگاهی با اطلاعات مضحک مثل تورقوزآباد این نکبت رو مایه خنده جهانیان میکنه. خدایا کی این زندگی سگی اسرائیلی‌ها تموم میشه راحت بشیم از دستشون.

«لیلا» یکی دیگر از کاربران هم نوشته است: نتانیاهو عادت داره مسخره بازی دربیاره. یه بار تو سازمان ملل نقاشی کشید، یه بار با تیکه آشغال ادعا کرد پهپاده، الانم عکس آورده میگه تورقوزآباد انبار تجهیزات هسته‌ایه!! رسما زده تو ابزار کمک آموزشی!

صدرا محقق دبیر اجتماعی روزنامه شرق هم با انتشار این ویدیو  نوشته است: چند تا از بچه‌های تورقوزآباد یا دوقوزآباد دیشب رفتند جلوی ساختمانی که نتانیاهو عکس آن را در سازمان ملل به عنوان مرکز هسته‌ای جدید ایران منتشر کرد و این ویدیو را گرفتند.

کاربر دیگری هم نوشته است: نمیدونستم هر هفته از جلو یه انبار هسته‌ای رد میشم. بگو پس اون بوی چی بود، من فکر میکردم بوی گاو داریه!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار