دکتر معتمدزادگان به عنوان مشاور رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری در امور فناوری منصوب شد\

دکتر معتمدزادگان به عنوان مشاور رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری در امور فناوری منصوب شد

  • کد خبر: 214071
  • چاپ
  • انتشار: 09 مهر 1397 - 15:13

استنادنیوز؛دکتر تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، طی حکمی دکتر علی معتمدزادگان را بعنوان مشاور در امور فناوری و مهارت افزایی منصوب نمود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، طی حکمی دکتر علی معتمدزادگان را بعنوان مشاور در امور فناوری و مهارت افزایی منصوب نمود.
در اين حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و سوابق ارزشممند جناب عالی و به استناد جزء ۱۳ بند ۵ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت یک سال به عنوان مشاور اینجانب در امور فناوری و مهارت افزایی منصوب می¬شوید.
امید است ضمن بهره مندی از هدایت الهی با برنامه ریزی هدفمند و مطلوب و دیدگاهی آینده گرایانه امکان بهره گیری از توانمندی های نیروی انسانی شایسته دانشگاه را جهت حصول اهداف گرانقدر نظام ارزشمند اسلامی را فراهم آورید.
از خداوند متعال سربلندی جناب¬عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.
گفتنی است دکتر علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران و عضو هیأت گروه علوم صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری می باشد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار