13 مهر زمان برگزاری انتخابات نظام مهندسی مازندران/رقابت نفس گیر 47 کاندیدا در این انتخابات\

13 مهر زمان برگزاری انتخابات نظام مهندسی مازندران/رقابت نفس گیر 47 کاندیدا در این انتخابات

  • کد خبر: 214091
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1397 - 14:07

استنادنیوز؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اعلام این خبر افزود: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در هجده حوزه انتخابیه در روز جمعه سیزدهم مهرماه نود و هفت از ساعت هشت صبح تا ساعت شانزده بطور همزمان برگزار می گردد.


عبدالله بهادری ادامه داد: با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان استان مازندران که قریب به سی و پنج هزار نفر میباشد، تعداد اعضای هیات مدیره پانزده نفر خواهد بود که متشکل از هفت نفر رشته عمران، دو نفر رشته معماری، ۱ نفر نقشه برداری، ۱ نفر ترافیک، دو نفر رشته برق، ۱ نفر رشته مکانیک و ۱ نفر رشته شهرسازی بعنوان اعضاء اصلی خواهند بود و در هر رشته نیز یك عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.
بهادری گفت: احراز هویت اعضا و رای دهندگان از طریق اپراتور و سیستم انجام می گردد و یک نفر امکان رای دادن در ۲ حوزه رای‌گیری را نخواهد داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در مورد تعداد نامزدهای این انتخابات، عنوان داشت: پنجاه و سه نفر بعنوان نامزد انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران توسط دستگاه نظارت و هیأت اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند كه با انصراف شش نفر از نامزدها در حال حاضر تعداد داوطلبان چهل و هفت نفر می‌ باشد.
بهادری پایان مهلت تبلیغات كاندیدها  را بیست و چهار ساعت قبل از تاریخ برگزاری و شروع رای گیری اعلام كرد و افزود: از طریق هیئت اجرایی به رسانه‌ها، مطبوعات، روزنامه ها و هفته نامه‌ها اطلاع رسانی گردیده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روزهای ممنوعیت تبلیغات خودداری نمایند كه آخرین روز تبلیغات كاندیدها بیست و چهار ساعت پیش از برگزاری انتخابات خواهد بود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران، ضمن اشاره به اینکه کلیه اعضای سازمان چه اعضاء دارای پروانه اشتغال به كار و چه اعضاء بدون پروانه می‌ توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیدهای مورد نظر خود رای دهند، ادامه داد: مسلماً حضور حداكثری مهندسان در این انتخابات می‌تواند در انتخاب اصلح ترین افراد برای تصمیم سازیهای مهم آینده و برای پیشرفت و آبادانی استان موثر باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار