تلاش برای بازگرداندن 167 واحد توليدی تملک شده به مدار تولید\

تلاش برای بازگرداندن 167 واحد توليدی تملک شده به مدار تولید

  • کد خبر: 214092
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1397 - 14:32

استنادنیوز؛استاندار مازندران گفت: با اشاره به اینکه 167 واحد تولیدی در استان توسط بانک ها تملک شده است تصريح كرد: این واحدها باید به مدار تولید بازگردند

به گزارش روابط عمومی شركت شهركهاي صنعتي مازندران، محمد اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه امروز میل به سرمایه گذاری در مازندران پویاست بيان داشت: در ماههای اخیر، واحدهایی که قریب ۲۵سال رها شده بود، با پیگیری های صورت گرفته، توسط سرمایه گذاران مورد اقبال قرار گرفته است.

استاندار با تأکید بر اینکه همه باید در جریان پایدارسازی تولید و اشتغال بعنوان هدف اساسی مشارکت کنند یادآور شد: شناسایی و احصاء مسائل و موانع و ارائه راهبرد و تسهیل گری در قالب تعامل و همگرایی از اقدامات مهم و اساسی این بخش است و مدیران باید بصورت جهادی برای رونق اشتغال و تولید اهتمام کنند.

اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه عده ای با حرکت ها و اقدامات نسنجیده و نادرست، مقابل جریان تولید و اشتغال قرار می گیرند خاطرنشان کرد: در برابر هرگونه تصمیم و یا اقدامی که مسیر پویای اشتغال و رونق تولید را سد کند می ایستیم و با آن برخورد می کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه 167 واحد تولیدی در استان توسط بانک ها تملک شده است تصريح كرد: این واحدها باید به مدار تولید بازگردند و عزم ما بر آن است تا پایان امسال این امر مهم تحقق یابد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه پایش تعهدات اشتغال از مهمترین نیازهای استان در این راستاست افزود: تصویر واقعی اشتغال و بیکاری در رسته ها و بخش های مختلف رصد و احصا شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف از توزیع اعتبارات اشتغالزایی، تقسیم صرف پول نیست و هدف غایی، پایدارسازی و رونق اشتغال است اظهار داشت: این اعتبارات زمینه ساز اشتغال است و باید نظارت دقیقی صورت گیرد که این اعتبارات در کجا صرف می شود و هر جا که انحرافی مشاهده گردید باید جلویش گرفته شود.

نماینده عالی دولت در استان با اعلام اینکه از محل طرح فراگیر تاکنون قریب ۱۶۸میلیارد تومان طرح به ۸بانک عامل معرفی، بالغ بر ۱۰۵میلیارد و ۸۶۸میلیون تومان طرح در این بانک ها، منعقد و بیش از ۶۰میلیارد تومان از این رقم به متقاضیان پرداخت شده است عنوان کرد: باید با رفع موانع و تسهیل گری، نسبت به تحقق همه جانبه طرح فراگیر اشتغال اهتمام ویژه صورت گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار