روایت محسن هاشمی از پولی که «زنگنه» نمی‌دهد\

روایت محسن هاشمی از پولی که «زنگنه» نمی‌دهد

  • کد خبر: 214098
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1397 - 10:07

استنادنیوز؛ «محسن هاشمی رفسنجانی»، رئیس شورای شهر تهران به تازگی در جمع خبرنگاران از پولی که «زنگنه» نمی‌دهد گفته است.

برخی پرداخت‌های دولت به شهرداری همچون پرداخت یارانه مترو و اتوبوس در متن قانون به صراحت آمده است و باید دولت به آن عمل کند اما در قانون در برخی مواقع به دولت اجازه داده شده است که به شهرداری‌ها برای اجرای ماموریت‌هایشان کمک کند که به نظرمان باید این مهم نیز اجرایی شود.

مثلا بر اساس قانون، وزارت نفت باید به مترو کمک کند و نه تنها در بندهای قانونی به صراحت این مساله اعلام شده بلکه در تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد کردیم نیز این مهم اعلام شده است اما حالا وزارت نفت گفته که ما بدهی نداریم و این هم نکته جالبی است چرا که بر اساس تفاهم‌نامه‌ها باید این مفاد اجرایی شود و شهردار تهران نیز باید پیگیر اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها باشد.

*محسن هاشمی درست می‌گوید و دولت و برخی وزارتخانه‌ها مکلف هستند که به شهرداری و شورای شهر کمک کنند.

اما سؤال اصلی اینجاست که اگر این کمک شکل نگرفت، چه باید کرد و آیا می‌توان شهرداری تهران را معطل وصل شدن این کمک‌ها نگه داشت؟!

جالب آنکه تمام این کمک‌ها در دوران 12 ساله مدیریت «محمدباقر قالیباف» قطع بود و جالب‌تر آنکه شهرداری تهران با مدیریت جهادی و اصولگرای خود در همین دوره، توانست بهترین کارنامه را بر جای بگذارد و تهران را به یک شهر پیشرفته و در تراز جهانی تبدیل کند.

محسن هاشمی خیر الموجودین اصلاح‌طلبان برای تصدی شهرداری تهران است و اشراف بیشتری به اوضاع شهر دارد اما از آنجا که چپ‌ها بنا به دلایلی! اجازه شهردار شدن را به او نمی‌دهند؛ در تنگنا قرار گرفته و صحبت‌هایی مثل صحبت‌های فوق نیز که علی‌القاعده وظیفه شهردار تهران هستند نه لزوما رئیس شورای شهر، حاکی از همین حقیقت است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار