تعامل مناسب شهروندان و شهرداری برای ایجاد توسعه پایدار شهری/توزیع متوازن خدمات\
  • مدیر درآمدهای عمومی و املاک شهرداری ساری عنوان كرد؛

تعامل مناسب شهروندان و شهرداری برای ایجاد توسعه پایدار شهری/توزیع متوازن خدمات

  • کد خبر: 214116
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1397 - 21:02

استنادنیوز؛سعید رمضانی تعامل شهروندان و مدیریت شهری را گام موثری در ایجاد درآمد پایدار عنوان کرد که باعث توسعه پایدار شهر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مدیر درآمدهای عمومی و املاک شهرداری ساری ایجاد درآمد پایدار را از اهداف مدیریت شهری دانست و گفت: تعامل شهروندان با شهرداری در پرداخت عوارض، ضمن ایجاد درآمد پایدار و تسریع در ارائه خدمات شهروندی، گام موثری در توسعه پایدار شهر خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی مانند بوستان ولایت، زیرگذر شهید علمدار، کانال هدایت آب‌های سطحی و نهضت آسفالت افزود: اجرای این پروژه‌ها با پرداخت به موقع عوارض شهرداری توسط شهروندان عملیاتی شده که این امر نشان‌دهنده تعامل و همکاری میان آنها با مدیریت شهری‌ست.

رمضانی، شهرداری را نهادی غیرانتفاعی دانست که به موجب ماده 29 آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها به ازای خدماتی که ارائه می‌دهد عوارض دریافت می‌نماید، ادامه داد: ایجاد درآمد پایدار، توسعه پایدار شهری و توزیع متوازن خدمات برای شهروندان را در پی خواهد داشت و اين امر نسبت به سال‌هاي گذشته پيشرفت بهتري داشته است.

مدیر درآمدهای عمومی و املاک شهرداری ساری، با قدردانی از همکاری شهروندان با مجموعه اقدامات شهرداری، خاطر نشان کرد: تحقق توسعه همه جانبه و پایدار بر پایه افزایش درآمدهای شهرداری‌ها صورت می‌گیرد و در این راستا توجه بیش از پیش شهروندان ساروی نسبت به پرداخت عوارض شهری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری، زمینه‌های توسعه پایدار را فراهم خواهد آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار