اعلام حمایت نخبگان مازندران از یوسفعلی جوانی در انتخابات نظام مهندسی\

اعلام حمایت نخبگان مازندران از یوسفعلی جوانی در انتخابات نظام مهندسی

  • کد خبر: 214126
  • چاپ
  • انتشار: 12 مهر 1397 - 09:00

استنادنیوز؛  جمعی از نخبگان استان مازندران با صدور بیانه ای از یوسفعلی جوانی قادیکلایی کاندیدای  هیات مدیره نظام مهندسی مازندران با  کد 5104 اعلام حمایت کردند.

در متن بیانیه جمعی از نخبگان آمده است؛ باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است و روزنه‌ای روشن به سوی آینده‌ای پدیدار گشته است ، تا فرهیختگان ومهندسان این استان در سرنوشت وچهره اینده این سرزمین پدری وسرسبز استان اثری تعیین کننده داشته باشند.که درآن شاهد اصلاح و بهبود روندها و رویه‌ها و سیاستهای باشیم که در صورت تداوم می‌تواند خدای ناکرده برای صنف زحمتکش مهندسین وتامین حقوق مردم این استان زیانهای غیر قابل جبران داشته باشد.
جمعی از نخبگان شهر های استان در آستانه انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان بحکم احساس وظیفه صنفی واخلاقی خود و در انجام عهدی که در زمان ورود به این صنف داشته بر خود لازم می‌داند در این باب نظر خود را به استحضار جامعه شریف مهندسین این استان برساند.


ضمن احترام به شخصیت سایر  نامزد های محترم، ما جمعی ازمهندسین جوان حمایت خود را در این دوره از انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان ازشخصیت ارزنده دکتر یوسفعلی جوانی قادیکلائی با کد انتخاباتی 5104 که سابقه مدیریت موفق در دوران‌های سخت را در کارنامه خود دارند، ما را به هدف فوری خود نزدیکتر می‌کند،اعلام می داریم.

جمع کثیری از نخبگان شهرهای

ساری،قائمشهر،امل،بابل،بابلسر،بهشهر،جویبار،چالوس،کلاردشت،رامسر،سوادکوه،سیمرغ،تنکابن،فریدونکنار،گلوگاه،محموداباد،نکا،

نوشهر ونور

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار