آینده را باید ساخت؛ شعار هفته ملی کودک\
  • در آستانه هفته ملی کودک از 14 مهر ماه؛

آینده را باید ساخت؛ شعار هفته ملی کودک

  • کد خبر: 214127
  • چاپ
  • انتشار: 12 مهر 1397 - 09:26

استنادنیوز؛در آستانه هفته ملی کودک از 14 مهر ماه سال جاری، «آینده را باید ساخت» به عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ سید عیسی میر شفیعی در این باره گفت: پیام و شعار هفته ملی کودک که از 14 الی 20 مهر است با عنوان «آینده را باید ساخت» در دستور کار تمامی متولیان تعلیم و تربیت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کودکان ارزشمند ترین سرمایه ملی هر جامعه ای محسوب می شوند و ما امانت داران این هدیه ی الهی هستیم، افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا همه ی متولیان تعلیم و تربیت نسبت به مسایل و نیازهای واقعی کودکان متمرکز شده و تصمیمات اجرایی و عملیاتی گرفته شود.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: توجه به کودک و حقوق وی نباید معطوف به هفته کودک و روز جهانی کودکان شود بلکه همه ی ایام باید کودکان مورد توجه قرار گیرند چرا که آنان آینده سازان کشور و به عنوان سرمایه هایی با ارزش افزوده بالا محسوب می شوند.

میرشفیعی همچنین خاطرنشان کرد: همسویی و همگرایی نهادها و دستگاه ها برای اجرای فعالیت ها در سطح استان به ویژه مدارس و نهادینه کردن ارزش های تربیتی و انسان ساز واقعه عاشورا در ذهن و روح کودکان و ترویج این فرهنگ در جامعه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه پیشنهادی هفته ملی کودک و شیوه های اجرایی آن طی بخشنامه ای به تمامی شهرستان ها و مناطق استان ابلاغ شد، ابراز کرد: تمامی تلاش بر آن است تا در مدارس برنامه های شاد و مفرح با رعایت حرمت ماه محرم و با محوریت کودکان و دیگر ظرفیت های برون سازمانی اجرایی شود.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران برنامه شاخص معاونت ابتدایی استان در هفته ملی کودک را حضور بدون کیف و کتاب دانش آموزان سراسر استان در مدارس و برپایی نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزان به همراه  بازی های بومی- محلی بیان کرد که در روز چهارشنبه 18 مهرماه برگزار می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار