برخی از مسئولان و تریبون داران با اظهارات نسنجیده و تفرقه افکنانه باعث یاس در جامعه می شوند\
  • نیازآذری؛

برخی از مسئولان و تریبون داران با اظهارات نسنجیده و تفرقه افکنانه باعث یاس در جامعه می شوند

  • کد خبر: 214154
  • چاپ
  • انتشار: 14 مهر 1397 - 13:27

استنادنیوز؛ حسین نیازآذری با انتقاد از برخی مسئولان و تریبون ها که با اظهارات نسنجیده و تفرقه افکنانه، خودشان عامل یاس، ناامنی و تنش در جامعه می شوند.

نماینده مردم بابل  در جمع خبرنگاران با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت پایدار مستلزم قانون گرایی و مشارکت مردمی است و دراین راستا نیروی انتظامی امین مردم و حافظ نظم و امنیت جامعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر گستردگی ماموریت نیروی انتظامی خواستار تامین منابع و امکانات مورد نیاز این نیرو شد تا ارائه خدمات به مردم با رضایت بهتر و بیشتری صورت بگیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون گرایی و اجرای مقررات موجب پیشگیری از برخورد قضایی یا واکنش نیروی انتظامی می شود، خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های آموزشی و فرهنگی موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و قانون‌گریزی می‌شود و همه اجزای حاکمیت دراین مسیر باید نقش‌آفرین باشند.

نیازآذری قانون گرایی را مهم‌ترین عامل مشارکت مردمی در حفظ نظم و امنیت جامعه برشمرد و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی را عامل مهم کاهش جرائم در کشور ارزیابی کرد.

وی با انتقاد از برخی مسئولان و تریبون ها که با اظهارات نسنجیده و تفرقه افکنانه، خودشان عامل یاس، ناامنی و تنش در جامعه می شوند، امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی ملی را ضرورتی راهبردی دانست.

منبع:ایسنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار