معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار مازندران خسارات سیل مازندران را پیگیری کرد\

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار مازندران خسارات سیل مازندران را پیگیری کرد

  • کد خبر: 214162
  • چاپ
  • انتشار: 15 مهر 1397 - 00:45

استنادنیوز؛معاون اول رییس‌جمهور در تماس تلفنی با مهندس اسلامی استاندار مازندران در جریان آخرین وضعیت خسارات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیل و اقدامات صورت گرفته در مازندران قرار گرفت ‎

در این تماس تلفنی استاندار مازندران با اشاره به بارش بی سابقه باران در استان به ویژه غرب استان تصریح نمود : با آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی و فرمانداران و با وجود بارش 280 میلیمتری باران در رامسر شاهد کمترین تلفات جانی در استان بوده ایم .
مهندس اسلامی تاکید نمود : از همه امکانات و ظرفیت ها برای کاهش تلفات و خسارات بهره گیری شد و همه نیروها در آماده باش کامل هستند .
همچنین دکتر جهانگیری در این تماس تلفنی بر بسیج همگانی و بکارگیری همه امکانات و نیرو‌های ستاد مدیریت بحران در استان‌ به منظور کمک‌رسانی و جلوگیری از بروز خسارت به زیرساخت‌ها و شبکه خدمات شهری تاکید کرد.
همچنین دکتر جهانگیری خواستار آماده‌باش کامل نیروهای امدادی جهت رسیدگی فوری و امدادرسانی به مصدومین و خسارت‌‌دیدگان شد.
معاون اول رییس‌‌‌‌‌جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، مصدومین و خسارت‌دیدگان، از استاندار مازندران خواست تا با نظارت و بکارگیری تمام ظرفیت‌های استان و استان‌های همجواربرای بازگشت شرایط به حالت عادی اقدامات لازم را انجام دهند..



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار