خسارت 45 میلیارد ریالی به تجهیزات برق غرب مازندران\
  • در پی وقوع سیلاب اخیر صورت گرفت؛

خسارت 45 میلیارد ریالی به تجهیزات برق غرب مازندران

  • کد خبر: 214167
  • چاپ
  • انتشار: 15 مهر 1397 - 01:04

استنادنیوز؛مهندس فرح زاد درخصوص میزان خسارات ریالی وارد شده به تجهیزات برق غرب مازندران گفت: برآورد اولیه میزان خسارات وارد شده در غرب مازندران 45میلیارد ریال می باشد

مهندس کیوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با حضور در مناطق سیل زده و آسیب دیده با اعلام خبر فوق گفت: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی استان و اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران مبنی بر احتمال وقوع سیل در غرب مازندران،کمیته بحران شرکت پس از تشکیل جلسات متعدد ، تمهیدات و اقدامات لازم را برای مواجهه با ناپایداری احتمالی شبکه های برق غرب مازندران انجام داد.

     وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تعداد زیادی از پایه های برق در مناطق غیرقابل دسترسی که راه های مواصلاتی آنها تخریب شده، دچار آسیب گردیدند که در صورت برقراری راه های ارتباطی، عملیات اجرایی برای پایداری شبکه و انجام تعمیرات و بازسازی شبکه ها انجام می شود.

   مهندس فرح زاد درخصوص میزان خسارات ریالی وارد شده به تجهیزات برق غرب مازندران گفت: برآورد اولیه میزان خسارات وارد شده در غرب مازندران 45میلیارد ریال می باشد که گزارش تکمیلی خسارات وارده متعاقبا اعلام می شود.

خاطر نشان می شود تمام مشترکین برق غرب مازندران به غیر از مشترکین مناطق دوردست سلیمان آباد و سه هزار تنکابن و قسمتی از روستاهای گالش محله رامسر به دلیل عدم دسترسی به این مناطق بی برق می باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار