امدادرسانی به 249 حادثه در پی وقوع طوفان و بارش شدید باران\
  • با همّت آتش نشانان و نیروهای امدادی شهرداری ساری صورت گرفت:

امدادرسانی به 249 حادثه در پی وقوع طوفان و بارش شدید باران

  • کد خبر: 214168
  • چاپ
  • انتشار: 15 مهر 1397 - 01:08

استنادنیوز؛سید حمید هاشمی، سرپرست این سازمان از امدادرسانی به 249 حادثه در پی وقوع طوفان و بارندگی شدید تا نیمه شب گذشته در ساری خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سید حمید هاشمی، سرپرست این سازمان از امدادرسانی به 249 حادثه در پی وقوع طوفان و بارندگی شدید تا نیمه شب گذشته در ساری خبر داد.

وی افزود: بارش شدید باران که از روز گذشته در شهر ساری آغاز شد، سبب آبگرفتگی و پس‌ماند آب در معابر اصلی و فرعی شهر و ایجاد گره ترافیکی در برخی خیابان ها شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در خصوص امدادرسانی به حوادث شب گذشته، تصریح کرد: تیم مدیریت شهری و ستاد مدیریت بحران شهرداری در شب گذشته به ریاست شهردار ساری در سازمان آتش نشانی تشکیل جلسه داد و مسئولان ستاد سیل و بحران گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.

هاشمی با اشاره به حضور فعال نیرو های امدادی، آتش نشانی و خدمات شهری از ساعات اولیه شروع بارندگی جهت امدادرسانی، بیان کرد: بنا به گزارش های واصله از ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی، از ساعت 15 روز جمعه 13مهرماه همزمان با شروع بارندگی تا نیمه شب گذشته، آتش نشانان و نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری به 249 حادثه که عمدتاً آبگرفتگی معابر، زیرزمین منازل و اماکن مختلف بود به شهروندان امدادرسانی کرده اند.

وی در ادامه افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری ساری در عملیات امدادی ضمن آماده باش 6 ایستگاه، با به‌ کارگیری 30 تیم عملیاتی و پشتیبانی، 25 دستگاه خودروی امدادی، تجهیز 12موتور برق  و 16 دستگاه موتور پمپ و کف کش به شهروندان امدادرسانی کرده است.

در پایان، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران، بارش باران تا عصر امروز، شنبه نیز ادامه دارد، گفت: لازم است شهروندان هشدارهای اداره هواشناسی، سازمان آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرداری را جدی بگیرند چرا که با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار ها می توان از بروز برخی حوادث و خسارات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار