مسوولین با استقرار میز کارخود در روستاها،مشکلات را جهادی برطرف کنند\

مسوولین با استقرار میز کارخود در روستاها،مشکلات را جهادی برطرف کنند

  • کد خبر: 214183
  • چاپ
  • انتشار: 15 مهر 1397 - 11:54

استنادنیوز؛نماینده مردم بابل از همه مسئولان و کارگزاران نظام خواست در جمع روستاییان حضور یابند تا مشکلات و تنگناهای آنان را به خوبی درک و لمس کنند و با استقرارمیز کار خویش در روستاها برای بر طرف کردن مشکلات روستاییان نگاه جهادی داشته باشند.

حسین نیازآذری  با گرامیداشت روز روستا خواستار توجه بیشتر به روستاها از طریق سازمان و مدیریت جامع روستایی شد و با انتقاد از عدم تخصیص مناسب اعتبارات طرح های عمرانی روستاها افزود: بسیاری از طرح های عمرانی روستاها به خاطر کمبود اعتبار راکد شدند.

نیازآذری با اشاره به اینکه روستاها کانون تولید محصولات کشاورزی هستند از مجلس و دولت خواست هر اقدام خدماتی و  حمایتی که موجب ماندگاری اقامت روستاییان می شود را به طور جدی اجرایی و پشتیبانی کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس مشکلات مختلف روستاها اعم از بیکاری جوانان، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، معضلات زیست محیطی و  عدم اجرای کامل طرح هادی و کمبود امکانات عمومی و خدماتی را نگران کننده و عامل روستاگریزی جوانان روستایی خواند و از دولت خواست سیاست ها و  اهداف طرح بازآفرینی شهری را به روستاها تسری بخشد و برای انسجام در ارائه خدمات عمومی به روستاها در مدیریت روستاها تجدید نظر کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با اظهار اینکه بسیاری از تاسیسات و ابنیه احداثی در روستاها فرسوده و مستهلک شده اند خواستار تامین و تخصیص اعتبار مکفی برای بازسازی، ترمیم و تکمیل طرح های روستایی شد.

نیازآذری با ابراز نگرانی از کمبود زیر ساخت های رفاهی، زیستی و بهداشتی در بسیاری از روستاها خاطرنشان کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست پس از ۴۰سال از عمر انقلاب روستاها با مشکل تامین آب شرب بهداشتی  مواجه باشند آن وقت مسئولان از مردم روستا بخواهندبه شهر مهاجرت نکنند.

نماینده بابل از همه مسئولان و کارگزاران نظام خواست در جمع روستاییان حضور یابند تا مشکلات و تنگناهای آنان را به خوبی درک و لمس کنند و با استقرارمیز کار خویش در روستاها برای بر طرف کردن مشکلات روستاییان نگاه جهادی داشته باشند.

نماینده بابل از زنان و جوانان روستایی خواست با ایجاد تشکل های اجتمایی برای حفظ صیانت از فرهنگ و ارزش های بومی و محلی تلاش کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار