تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم در شرکت گاز مازندران از اولویت ها است\

تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم در شرکت گاز مازندران از اولویت ها است

  • کد خبر: 214218
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1397 - 15:52

استنادنیوز؛احمدپور با اشاره به اینکه یکی از سنجش کار آمدی نظام اداری میزان رضایتمندی شهروندان است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در شرکت گاز مازندران از اولویت های کارکنان می باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " در حاشیه برنامه‎ای که برای پاسخگویی به درخواست‎های مردم از طریق سامانه سامد برگزار شد، اظهار کرد: سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است که یکی از کارهای بسیار ارزنده در راستای خدمت‎گذاری به مردم محسوب می‎شود.

وی افزود : صرفه جویی در وقت و هزینه مردم ، تسریع در امور ، کاهش ایاب و ذهاب از جمله مزایای سیستم سامد می باشد .

احمدپور تصریح کرد : مقرر گردید پس از درج آمار تماس ها در سامانه سامد مراحل پیگیری و پاسخ در کمتر از یک هفته انجام می پذیرد.

وی راه اندازی سامانه تلفنی سامد را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: مردم از ارکان اصلی حکومت هستند و حفظ شان و عزت آنان ضروری است و سامانه تلفنی سامد اقدامی مناسب از سوی دولت در این راستا محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه آمادگی‌ کارکنان‌ برای‌ پاسخگویی‌، مقدمات‌ توسعه پایدار را فراهم‌ می‌سازد، اظهار داشت : مشارکت‌ همه افراد سازمان‌ در اجرای‌ طرح‌ تکریم‌ ارباب‌رجوع‌ برای‌ رسیدن‌ به‌ اهداف‌ سازمان‌، ضروری‌ است‌.

وی اضافه کرد: مراجعان به ادارات باید تحت هر شرایطی پاسخ قانع کننده و منطقی دریافت کنند تا در پیچ و خم ادارات سرگردان نشوند.

احمدپور با بیان اینکه برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع در راستای اخلاق مداری و اخلاق اداری مطلوب یک امر ضروری است، ابراز داشت: اخلاق اداری مطلوب زمانی حاصل خواهد شد که کارکنان اداری ،خود را خدمتگزار مردم بدانند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع ، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیروهای شرکت گاز نسبت به شهروندان و مراجعین است که باید این امر در محیط سازمان نهادینه شود، اظهار داشت: شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمت و اطلاع رسانی و راهنمایی ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات، نظارت بر حسن رفتار و کارکرد کارکنان، تدوین و اعمال آموزش، تشویق و تنبیه کارکنان، انجام نظر سنجی از شهروندان در ارتباط با نحوه دریافت خدمات و اصلاح روش ها بر اساس نتایج که با برنامه ریزی در دستور کارقرار گیرد از اولویت های شرکت است.

احمدپور افزود: در حال حاضر به منظور تسهیل در شنیدن صدای ارباب رجوع، سامانه پیامکی ارتباطات مردمی و سامانه تلفن گویا شرکت فعال می باشد و اطلاعات دریافتی به طور مرتب رصد، جمع بندی و پی گیری شده و درموارد لازم پاسخ لازم به افراد متقاضی ارائه می شود.

شایان ذکر است : سامانه پیامکی ارتباطات مردمی با شماره 30008155 ، سامانه تلفن گویا روابط عمومی با شماره 33204280 و همچنین پست الکترونیک روابط عمومی به آدرس Ravabet_omumi@nigc-mazandaran.ir آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مراجعین گرامی است.

سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی 111 است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می‎توانند ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود از دولت را با آن مطرح کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار