در سایه همبستگی دستگاه های فرهنگی به نتیجه مطلوب خواهیم رسید\
  • ولیپور در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :

در سایه همبستگی دستگاه های فرهنگی به نتیجه مطلوب خواهیم رسید

  • کد خبر: 214220
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1397 - 16:18

استنادنیوز؛مدیران کل کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خصوص تعاملات و همکاری های دو دستگاه دیدار و گفتگو کردند


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار که امروز، دوشنبه 16 مهر ماه در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: هر یک از دستگاه های فرهنگی رسالتی بر دوش دارند تا گفتمان انقلاب اسلامی را به شکوفایی برسانند که نباید از همکاری و تعامل با یکدیگر غفلت کرد.
وی افزود: در طول مدت 40 سال عمر انقلاب، اتفاقات خوبی در عرصه فرهنگ رخ داده است اما باید بپذیریم که هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم و کاستی های فراوانی هم داریم که فقط در سایه همبستگی دستگاه های فرهنگی به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.
ولیپور شناخت آسیب ها را مقدمه برنامه ریزی صحیح دانست و اظهار داشت: ما در کتابخانه های عمومی به دنبال کتاب درمانی بیماری های فرهنگی هستیم و امیدواریم با همکاری بیشتر متولیان فرهنگ، نقش آفرینی موثرتری داشته باشیم.
محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت برطرف شدن مشکلات معیشتی، گفت: این مشکلات نباید توجه به عرصه فرهنگ را تحت الشعاع قرار دهد و برعکس دستگاه ها و فعالان فرهنگی باید در این فضا حضور امیدبخشی داشته باشند تا از این گردنه های حساس عبور کنیم.
وی با بیان اینکه فرهنگ در کشور ما با شخصیت های بزرگ و همچنین احساسات و عواطف غنی انسانی آراسته است، بیان داشت: نیاز به یک همت مضاعف داریم تا جایگاه واقعی خودمان را بدست آوریم و مطمئنا همیاری همه ارکان فرهنگ به این مهم کمک خواهد کرد.
گفتنی است در این دیدار در مورد چگونگی بهره برداری از سالن همایش های کتابخانه عمومی شهید بصیر فریدونکنار بحث و تبادل نظر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار