دولت از سیل زدگان استان های شمالی حمایت می کند\
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به مناطق سیل زده مازندران اعلام کرد:

دولت از سیل زدگان استان های شمالی حمایت می کند

  • کد خبر: 214263
  • چاپ
  • انتشار: 18 مهر 1397 - 22:16

استنادنیوز؛محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت از سیل زدگان استان های شمالی حمایت می کند و تلاش دارد تا با اقدامات خود خسارت های به وجود آمده را جبران نماید

محمد شریعتمداری در جریان بازدید از واحدهای صنعتی خسارت دیده ناشی از سیل اخیر شهرستان تنکابن افزود: سیل اخیر در مازندران و بویژه غرب استان خسارت هایی را به واحد های صنعتی و صنفی وارد کرده و باید اعتباراتی برای جبران آسیب ها تخصیص یابد.

وی اظهار داشت: بررسی میزان خسارت ها تا چند روز آینده به اتمام می رسد و دولت مصوبه ای را برای تامین اعتبار مورد نیاز برای واحدهای صنعتی و صنفی آسیب دیده در نظر خواهد گرفت.

بر اساس ارزیابی های اولیه و گزارشی که به وزیر صنعت ارائه شد، در سیل اخیر به 30 واحد صنعتی در غرب مازندران خسارت وارد شد.

شریعتمداری همچنین به واحدهای مسکونی آسیب دیده روستاهای تنکابن نیز اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه به دلیل سیل اخیر بسیاری از واحد های مسکونی دچار آبگرفتگی شده اند و باید برنامه ریزی لازم برای کمتر کردن آلام مردم صورت گیرد.

وی افزود: خوشبختانه خدمات چهارگانه در بسیاری از روستاها برقرار شده و امیدواریم با تلاش همه جانبه مسئولان مشکلات سایر روستاهای آسیب دیده نیز برطرف گردد.

وزیر صنعت گفت: حضور همه جانبه مسئولان و نیروهای امدادی در مناطق سیل زده باعث دلگرمی مردم آسیب دیده شده و باید این روند تا نتیجه نهایی ادامه یابد.

سیل اخیر بیش از هفت هزار میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، کشاورزی، واحدهای مسکونی و تجاری و راههای اصلی و فرعی مازندران خسارت وارد کرد.

بارش شدید باران و سیلات روزهای جمعه و شنبه باعث بروز خسارت به بخش های زیربنایی استان بخصوص غرب مازندان شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار