پیام تبریک مهندس بوداغی به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست\

پیام تبریک مهندس بوداغی به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست

  • کد خبر: 214275
  • چاپ
  • انتشار: 19 مهر 1397 - 09:48

مهندس بوداغی مدیرکل پست استان مازندران در پیامی فرا رسیدن 17 مهر روز جهانی پست را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان مازندران ، در متن این پیام آمده است:

17مهر ماه برابر با نهم اکتبر میلادی در سراسر گیتی بنام روز جهانی پست نامگذاری و سمبل پاسداشت از نهادیست که قدمتی به بلندای تاریخ دارد و نام بلند ایران و ایرانی ( بعنوان مبدع و بنیانگذار این نهاد ارتباطی ) بر تارک آن می درخشد .

شبکه پست در همه ادوار تاریخی متناسب با نیازهای روز جوامع نقش زیربنائی در توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ملل ایفاء نموده و امروز نیز علیرغم پیشرفت و تعدد دیگر نهادهای ارتباطی ، بعنوان پست صنعتی در جهان صنعتی و ارتباطی ایفای نقش ویژه و بعنوان بازوی صنعت مطرح می باشد .

پست جمهوری اسلامی ایران در دولت تدبیر و امید با تحولات اساسی و با تبدیل شدن به شرکت ملی پست و ماموریتهای جدید از جمله ماموریت های الکترونیکی ( پست الکترونیک ) تجارت الکترونیک ، کالا پست و ... و همچنین ایفای نقش در تحقق دولت الکترونیک در بخش ملک و املاک با اجـــرای پـــروژه های زیربنائی و ملی و مصوب اقتصاد مقاومتی "جی نف " و "سیماک " گامهای بلندی را در جهت تحقق اهداف بخشی برداشته که اثرات و فواید فراوان در مناسبات دولت با مردم بویژه جلوگیری از بسیاری از معضلات و مشکلات فراروی منجمله : کاهش و بعبارتی پایان امضاهای طلائی ، زمین خواری ، فساد اداری ، سر درگمی و نارضایتی شهروندان همراه با جلوگیری از کاهش ترافیک و بسیاری از معضلات روزانه جوامع همراه با اثرات مناسب زیست محیطی و ... را بهمراه خواهد داشت .

این روز فرخنده را به شما خانواده محترم ارتباطات کشور ویژه مدیران - روسا و کارکنان پست استان تبریک و از تلاش شبانه روز یتان در جهت تحقق اهداف عالیه شبکه تقدیر و تشکر می نمایم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار