همکاری خانواده ها در راه اندازی مجدد مدارس آسیب دیده از سیل اخیر\
  • مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران شایسته تقدیر دانست؛

همکاری خانواده ها در راه اندازی مجدد مدارس آسیب دیده از سیل اخیر

  • کد خبر: 214322
  • چاپ
  • انتشار: 22 مهر 1397 - 22:08

استنادنیوز؛عسگری نیکزاد با بیان اینکه همکاری خانواده ها در سیل اخیر استان جای تقدیر دارد، گفت: در سیلی که اخیراً در غرب مازندران اتفاق افتاد، حضور همکاران فرهنگی و پرسنل آموزشی مدارس و خانواده‌ها و دهیاری‌ها در راه‌اندازی مجدد راه‌های مدارس روستایی موثر بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «عسکری نیکزاد» در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه اداره‌های شهرستان‌ها و مناطق مازندران که در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد، هدف، برنامه‌ریزی و وجود منابع را برای مدیریت یک مجموعه لازم دانست.

وی با انتقاد از اینکه شرایط به شکلی پیش رفته است که همکاران آموزشی تا حدی به همکاران اداری اعتماد ندارند، افزود: این امر به این دلیل است که همکاران آموزشی با نوع کار همکاران اداری آشنایی ندارند و از بخشی از فعالیت‌های آن‌ها اطلاعی ندارند که لزوم نزدیک ترین شدن هر چه بیشتر این دو مجموعه را با اهمیت می سازد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همکاران آموزشی با تعصب خاصی مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: باید واحدهای آموزشی و اداری با هم همسو شده تا ارتباطات به صورت مستقیم شکل گیرد. در این صورت است که کارها با هماهنگی بهتر انجام شده و مدارس مشکلات کمتری خواهند داشت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران ارتباط محتوایی و معنوی میان نیروهای آموزشی در مدارس و نیروهای اداری را عامل بهبود فضای مدرسه و فاصله نگرفتن از شاخص‌ها دانست و بر لزوم مطابقات دانش و نگرش مسئولان و مدیران نیز تأکید کرد.

نیکزاد با بیان اینکه همکاری خانواده ها در سیل اخیر استان جای تقدیر دارد، گفت: در سیلی که اخیراً در غرب مازندران اتفاق افتاد، حضور همکاران فرهنگی و پرسنل آموزشی مدارس و خانواده‌ها و دهیاری‌ها در راه‌اندازی مجدد راه‌های مدارس روستایی موثر بود و این امر بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها با آموزش‌وپرورش صحه می‌گذارد.

وی همچنین اعلام کرد که با پیگیری‌های مداوم، اضافه کار و سرانه مدارس شبانه‌روزی تاکنون به‌روز پرداخت شده است.

نیکزاد از معاونین متوسطه استان و مناطق خواست با نیروهای آموزشی همراه شده و در صدد رفع مشکلاتشان همکاری لازم را انجام دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار