طرح ویژه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش\
  • در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

طرح ویژه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش

  • کد خبر: 21434
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1395 - 18:27

فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با تحرکات اراذل و اوباش در سطح استان، طرح ویژه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش به مدت سه روز در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد:  در این طرح مهم، ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهمان به شرارت و درگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در سطح استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی موفق شدند، 17 متهم به شرارت و درگیری، اراذل واوباش را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر و ابزار و آلات شرارت، از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و معرفی آنان به مراجع قضائی خبر داد .

سردار سید محمود میرفیضی با هشدار به هنجارشکنان، از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح جامعه خبر داد و افزود: پلیس برابر قانون به شدت با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

وی از همکاری خوب و تعامل نزدیک دستگاه قضائی در طرح برخورد با اراذل و اوباش قدردانی کرد و افزود: تعامل و حمایت دستگاه قضائی از پلیس، نقش موثری در ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت روانی جامعه دارد.
**از پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی استان کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم امثال اینگونه طرح ها بطور مستمر در سطح استان اجرایی شود تا اجازه هیچگونه اقدامی به اراذلین اوباش داده نشود**



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار