بازديد مدير كل بنياد مازندران از منازل ايثارگران آسيب ديده سيل تنكابن\

بازديد مدير كل بنياد مازندران از منازل ايثارگران آسيب ديده سيل تنكابن

  • کد خبر: 214354
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1397 - 14:38

استنادنیوز؛ مدير كل بنياد مازندران در بازديد از مناطق سيل زده تنكابن ، وضعيت منازل مسكوني ايثارگران آسيب ديده سيل اخير و مزار شهداي روستاي ايثارده و يوسف آباد را از نزديك مورد بررسي قرار داد.


هدایت مظلومي با حضور ميداني و فيزيكي در مناطق سيل زده تنكابن، بصورت حضوري با تعدادي از ايثارگران عزيز خسارت ديده سيل به گفتگو پرداخت.
مدير كل بنياد مازندران پس از آن در روستاي يوسف آباد تنكابن از مزار شهيد گرانقدر موسي جور يوسفي كه بر اثر سيل اخير دچار آسيب گرديده ، بازديد كرد. وي با هماهنگي بعمل آورده با فرمانداري شهرستان تنكابن و ديگر مسئولين ، مقدمات بازسازي و ساماندهي اوليه اين مزار شهيد گرانقدر را مورد پيگيري قرار داده است.  
مظلومي بلافاصله در روستاي ايثارده تنكابن حضور يافت و ضمن بازديد از گلزار شهداي والا مقام اين روستا،با قرائت فاتحه نسبت به مقام والاي شهيدان اداي احترام كرد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در نشست با دهيار و شوراي روستاي ايثارده تنكابن، وضعيت ساماندهي گلزار شهداي اين روستا كه داراي چهار شهيد والامقام بوده، بررسي و در خصوص پروژه ساماندهي اين گلزار با آنان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
مدير كل بنياد مازندران پس از آن ضمن حضور در جمع كاركنان بنياد تنكابن، در مركز مشاوره شاهد و ايثارگر اين شهرستان به بررسي آخرين وضعيت اين مركز در ارائه خدمت رساني به جامعه هدف و اتخاذ تصميمات لازم همراه با راهكارهاي مناسب در جهت پيشبرد برنامه هاي مشاوره اي اين مركز پرداخت.
مظلومي بصورت سرزده از بنياد عباس آباد بازديد كرده و در جلسه هم انديشي و بررسي مسائل و مشكلات از سوي همكاران اين بنياد شركت كرد.
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني بنياد مازندران در اين بازديدها ، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران را همراهي كرد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار