صندوق روستاییان وعشایر بیمه ای فراگیر برای همه مردم است/72 درصد جمعیت روستایی در آمل فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستند\

صندوق روستاییان وعشایر بیمه ای فراگیر برای همه مردم است/72 درصد جمعیت روستایی در آمل فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستند

  • کد خبر: 214356
  • چاپ
  • انتشار: 24 مهر 1397 - 07:43

استنادنیوز؛ محمد ابراهیمی با بیان اینکه صندوق روستاییان وعشایر بیمه ای فراگیر برای همه مردم است، گفت:72 درصد جمعیت روستایی در آمل فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران با بیان اینکه بیش از 70 درصد روستاییان استان مازندران تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستایی نیستند، تصریح کرد: جامعه هدف روستایی در مازندران 450 هزار خانوار است که تا به حال 85 هزار نفر عضو شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان مازندران 50 شهر زیر 20 هزار نفر وجود دارد که می‌توانند عضو این بیمه شوند، ادامه داد: بزرگترین دغدغه فعلی ما آگاهی دادن به مردم و روستاییان نسبت به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

ابراهیمی با بیان اینکه بیمه نباید چیزی باشد که در انتها به آن فکر کرد، یادآور شد: طی سال 200 برنامه تلویزیونی پخش و 3 میلیون کاتالوگ در سطح استان توزیع شد.

وی در ادامه افزود: 10 هزار و 600 روستایی در شهرستان آمل تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان مازندران با اشاره به اینکه از 40 هزار خانوار روستایی در آمل که فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستند بیش از 10 هزار نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند، تصریح کرد: تا به حال جامعه هدف خود را  به 28 درصد رساندیم و 72 درصد جمعیت روستایی در آمل فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستند که با تشکیل جلسات در شهرستان و هماهنگی با ادارات به دنبال پوشش مابقی این جمعیت هستیم.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه در صدد هستیم تا با حضور در روستاها مردم را نسبت به این بیمه آگاه کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار