پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران\
  • به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان از 24 الی 30مهر؛

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

  • کد خبر: 214376
  • چاپ
  • انتشار: 26 مهر 1397 - 11:05

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان (24 الی30 مهر) پیام تبریک صادر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ متن پیام «عسکری نیکزاد» به شرح زیر است:

هفته پیوند، تعامل موثر و مستمر خانه و مدرسه در فرایند تعلیم و تربیت است که موجبات اعتماد به نفس و اطمینان خاطر دانش آموزان را فراهم نموده تا هیچگونه فاصله و تناقضی از لحاظ رفتاری، اخلاقی، ارتباطی و درسی بین اولیا، خانه و مدرسه ایجاد نگردد.

از سوی دیگر با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مشارکت والدین محترم، هم حق و هم تکلیف آنهاست و دولت نیز موظف است در استیفای این حق و کمک به ادای تکلیف بکوشد و ساز و کارهای علمی و عملی آن را فراهم نماید. بی تردید نهاد خانواده شریک اصلی آموزش و پرورش هست و بدون همراهی آنها مدرسه نمی تواند به جایگاه اصلی خود دست یابد.

بنابراین لازم است خانه و مدرسه با همراهی، تعامل و هم اندیشی با یکدیگر جریان آموزشی و تربیتی دانش آموزان را بر عهده بگیرند و هریک مسئولیت خود را در این زمینه به انجام برسانند. بررسی ها نشان می دهد که خانواده ها به نهاد آموزش و پرورش اعتماد کامل داشته، به همین جهت در تمامی عرصه های آموزشی و پرورشی مشارکت فعال دارند. همین اعتماد و حضور خانواده ها در برنامه هاست که متولیان آموزش و پرورش را دلگرم و جایگاه آن را متعالی می نماید.

در این فرصت مناسب از زحمات بی دریغ و مشارکت همه جانبه اولیا و مربیان که سبب پیدایش نسلی کارآمد و موفق در جامعه را فراهم می نماید تقدیر نموده و ضمن تبریک به این عزیزان، رجای واثق دارم به برکت همین همدلی و مشارکت سازنده در راستای تحقق آرمان های بلند جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در عرصه تعلیم و تربیت گام های ارزنده برداریم.

عسکری نیکزاد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار