دل ریشه در ایمان دارد و روشندل واژه ایست که از حقیقتی ناب و درست در انتخاب این تعبیر روایت دارد\

دل ریشه در ایمان دارد و روشندل واژه ایست که از حقیقتی ناب و درست در انتخاب این تعبیر روایت دارد

  • کد خبر: 214388
  • چاپ
  • انتشار: 26 مهر 1397 - 12:08

استنادنیوز؛اسلامی استاندار مازندران، گفت: دل ریشه در ایمان دارد و روشندل واژه ای است که از حقیقتی ناب و درست در انتخاب این تعبیر برای روشندلان روایت دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در این مراسم ضمن گرامی داشت روز عصای سفید، با بیان این که پیام اصلی روز عصای سفید، شنیدن صدای روشندلان است، یادآور شد: تعیین این روز حاوی این پیام است که روشندلان هستند و زندگی پاک و طاهر خود را تداوم می بخشند و بخشی از حیات طیبه جامعه توسط این قشر به دیگر اقشار جامعه معرفی می شود.

استاندار خاطرنشان کرد: دل ریشه در ایمان دارد و روشندل واژه ای است که از حقیقتی ناب و درست در انتخاب این تعبیر برای روشندلان روایت دارد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که چشمی که به گناه آلوده می شود، صاحب آن دیده را به عمل صالح هدایت نمی کند و این برکتی برای روشندلان است که باید قدردان خداوند متعال باشند، عنوان نمود: وظیفه شهروندی، فردی و اجتماعی همه ماست که پشتیبان شما باشیم و مسیر را برای بهبود کیفی زندگی شما فراهم کنیم.

اسلامی، ابراز داشت: همه مدیران و دستگاه ها باید نقش و مسئولیت خود را برای حمایت از قشر عزیز روشندلان بدرستی درک نمایند و به وظایف خود پایبند باشند و اقدام و عمل بهنگام داشته باشند و بهزیستی را در انجام ایم مسئولیت مهم یاری رسانند.

استاندار مازندران، اظهار داشت: این یک باور است که معلولیت، محرومیت نیست. معلولیت اراده را برای شدن و شکوفایی قوی تر می کند تا از همه ذخایر فردی استفاده کنیم و در تعالی جامعه خود نقش ایفا نماییم.

گالری تصاویر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار