سند دار شدن بیش از ۷۰ درصد موقوفات مازندران\
  • حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد:

سند دار شدن بیش از ۷۰ درصد موقوفات مازندران

  • کد خبر: 214391
  • چاپ
  • انتشار: 26 مهر 1397 - 13:14

استنادنیوز؛حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : با تلاش های صورت گرفته از مجموعه یکصدو ۹۱ هزار رقبه مازندران بیش از ۷۰ در صد از این رقبه ها در مازندران دارای سند تک برگ شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در نشست مشترک روئسای ادارات ثبت و اوقاف مازندران در بابل بیان داشت : با تلاش های صورت گرفته از مجموعه یکصدو ۹۱ هزار رقبه مازندران بیش از ۷۰ در صد از این رقبه ها در مازندران دارای سند تک برگ شدند.
وی بیان داشت : در حال حاضر اولویت سازمان اوقاف سند دار کردن رقبه های است که مشکل قانونی ندارد زیرا برخی از رقبه ها در بخش وقف نامه یا پلاک ثبتی مشکلاتی دارند که باید در یک فرایند زمانی مناسب کارهای انها انجام شود.
حجت الاسلام حیدری افزود : نقشه برداری و طرح کاداستر از جمله مشکلات دیگر در روند سند دار کردن موقوفات مازندران است که با برگزاری چنین نشستهای مشترک بین مدیران ثبت و اوقاف درصدد رفع تمام این مشکلات هستیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان ساخت : برای دریافت سند موقوفات مازندران تمامی مراحل قانونی طی می شود و تمام تلاش ما این است که به روند کارها سرعت ببخشیم.
حجت الاسلام حیدری افزود : ۲۵ درصد دیگر از رقبه های مازندران دارای سند دفترچه ای هستند که برای تبدیل سند انها به تک برگ هم اقدام می شود.
حیدری افزود : خوشبختانه سند دار شدن رقبه های مازندران از سرعت قابل قبولی برخوردار است و در سال جاری هم بیش از ۹ هزار رقبه مازندران سند دار شدند.
وی بیان داشت : با توجه به گستردگی و تنوع رقبات مازندران سند دار شدن تمام رقبه های مازندران چند سالی زمان می برد.
مازنداران دارای یکصدو ۹۱هزار رقبه می باشد که از این مقدار برای بیش از۷۰ سند تک برگ صادر شد

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار