۵۰ هزار بطری آب معدنی به عتبات عالیات توسط اوقاف مازندران فرستاده شد\

۵۰ هزار بطری آب معدنی به عتبات عالیات توسط اوقاف مازندران فرستاده شد

  • کد خبر: 214392
  • چاپ
  • انتشار: 26 مهر 1397 - 13:16

استنادنیوز؛جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی به مناسبت اربعین حسینی به عتبات عالیات عراق ارسال شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی به مناسبت اربعین حسینی به عتبات عالیات عراق ارسال شد
وی از جمع آوری اقلام اهدایی هم استانی های علوی و ولایی در بیش از ۳۰۰ امامزاده شاخص استان به جهت خدمات دهی اداره کل اوقاف مازندران به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت : امسال حضور مردمی بسیار پررنگ تر از سالهای گذشته بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از جمع آوری بیش از ۵۰ هزار بطری آب معدنی از سراسر استان توسط خیرین و واقفین خیراندیش خبر داد و افزود :این اتقاف بزرگ و ارشمند تنها در کمتر از دو هفته انجام شده است.
حجت الاسلام حیدری جناسمی بابیان اینکه اداره کل اوقاف مازندران برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سامرا عراق موکب برپا خواهد کرد افزود : در موکب اوقاف مازندران ۳۵ خادم روزانه به ۲۵ هزار زائر اربعین حسینی در مدت ۱۰ روز خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی ادامه داد: از دیگر اقلام ارسالی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به عتبات عالیات بیش از ۵ برنج و چای و آبمیوه میباشد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار