انتقاد نیازآذری از وزیر ورزش/سلطانی فر به وعده اش به جوانان بابلی پای بند باشد\

انتقاد نیازآذری از وزیر ورزش/سلطانی فر به وعده اش به جوانان بابلی پای بند باشد

  • کد خبر: 214398
  • چاپ
  • انتشار: 27 مهر 1397 - 15:16

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان گفت:وزیر ورزش و جوانان به وعده هایش به جوانان بابلی پای بند باشد .

به گزارش استنادنیوز؛ حسین نیازآذری به مناسبت هفته تربیت بدنی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های دستگاه ورزش کشور و فعالان جامعه ورزشی خواستار بهبود امکانات ورزشی حوزه انتخابیه شد و از وزیر ورزش و جوانان خواست به وعده هایش به جوانان بابلی پای بند باشد .
نیازآذری با تشریح اینکه اماکن و تجهیزات ورزشی شهرستان ۵۳۰هزار نفری بابل هیچ تناسبی با استاندارد های ورزشی ندارد تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان وفق مکاتبات و درخواست های اینجانب و همکارم جناب نجفی چند وعده و ارجاع درباره بهبود زیرساخت های ورزشی شهرستان بابل داده است که متاسفانه روند اجرای آنها کند و بعضا متوقف است.
عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای با اعلام اینکه جوانان بابلی در مسابقات های مختلف ملی و بین المللی مدال آوری می کنند و حتی در المپیک بیشترین سهمیه را دارند اما از کمترین امکانات برخوردار می باشد.
نیازآذری کم توجهی وزارت  ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران به مجموعه ورزشی حیدرکلا را ناعادلانه خواند و افزود: با توجه به با ارزش بودن و کمبودزمین در استان مازندران از دولت و استاندار مازندران انتظارداریم برای مدیریت اجرایی و عمرانی مجموعه ورزشی حیدرکلا حرکتی داشته باشند تا ورزشکاران این شهرستان در شهرهای تابعه تمرین نروند.
نیازآذری پهلوانان، قهرمانان ، مربیان ، هیات های ورزشی ، داوران ، باشگاه ها و ورزشکاران بابلی را سرمایه اجتماعی و  فرهنگی خواند و با تجلیل از آنهاگفت: ورزش یکی از روش های نشاط و شادابی جامعه هست و به سرزندگی جامعه کمک می کند.
نماینده بابل با قدردانی از هیات ها و باشگاه های ورزشی شهرستان که همواره با کمترین امکانات در سطح ملی و بین المللی مدال آوری می کنند از خیرین ورزش یار خواست با مشارکت در امر ورزش پایه وقهرمانی برای سلامت و شکوفایی جوانان بابلی مشارکت نمایند.
نماینده بابل همچنین از بانوان خواست ورزش عمومی را جدی بگیرند تا در حفظ سلامت شان موثر باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار