کمپین سلامت روان جوانان در ساری برپا شد\

کمپین سلامت روان جوانان در ساری برپا شد

  • کد خبر: 214399
  • چاپ
  • انتشار: 27 مهر 1397 - 15:23

کمپین سلامت روان با محوریت جوانان با همت بهزیستی شهرستان ساری  دربوستان ولایت ساری برپا شد.

به گزارش استنادنیوز، عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران در حاشیه کمپین سلامت روان با بیان اینکه سلامت  روان و تمرکز بر سلامت بر جوانان از محورهای مهم است افزود: با توجه به گسترش اختلالات روانی در جامعه با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، آگاهی مردم را نسبت به این مشکلات بیشتر کنیم.

وی تشکیل کمپین سلامت روان را برای پیشگیری از بیماری روانی مهم دانست و تشکیل مراکز درمانی شبانه روزی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: یکی از اصلی ترین کارها، ایجاد مراکز درمان روزانه مزمن روانی است.

قلندری گفت: خدمات مراکز درمان مزمن روانی سبب می شود تا فرد دوباره پس از طی درمان به زندگی و کانون خانواده بازگردد و نگاه سازمان این است که فرد بتواند زندگی مستقلی در خانواده داشته باشد.

وی افزود: با توجه به زندگی صنعتی، باید فضا و بستر را به گونه ای آماده کنیم تا شرایط برای شادبودن و شادزیستی را فراهم کنیم و جامعه ای سالم داشته باشیم.

معاون توانبخشی بااظهار اینکه بهزیستی کار تخصصی انجام می دهد نیاز به بستر برای ارائه خدمات بهینه و بهتر به جامعه دارد و گفت: برگزاری کمپین ها نیز در ارتقای فرهنگی و اطلاع رسانی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار