در عصر ارتباطات جوانان مهم ترین هدف در فضای مجازی\

در عصر ارتباطات جوانان مهم ترین هدف در فضای مجازی

  • کد خبر: 214400
  • چاپ
  • انتشار: 27 مهر 1397 - 15:26

موسوی رییس بهزیستی شهرستان ساری در حاشیه بازدید از کمپین سلامت روان که در بوستان ولایت گفت ؛ جوانان و نوجوانان سرمایه های انسانی  هر جامعه ای هستند که پویاترین و شاداب ترین گروه جامعه را تشکیل می دهند.

به گزارش استنادنیوز ؛ در دنیای امروز که به عصر ارتباطات و فناوری شهرت دارد، نوجوانان و جوانان مهمترین گروه هدف کاربران دنیای دیجیتال و فضای مجازی هستند، دنیایی کاملا متفاوت با دنیای بزرگسالان، که سرشار از فرصتهای مثبت و منفی برای این گروه هدف می‌باشد؛ از این رو به منظور پیشگیری از آسیب های دنیای دیجیتالی و بهره مندی از فرصت‌ها و امکانات مفید و مثبت این گونه فضاها، آشنا شدن والدین و بزرگسالان با ابزارهای الکترونیک فضاهای مجازی یکی از راه‌های کمک به نوجوانان و جوانان است.
موسوی تاکید کرد : توانمندسازی، اقدامات پیشگیرانه، مداخلات زودهنگام، آموزش مهارتهای زندگی و تاب‌آوری، دسترسی به خدمات آموزشی و سلامت از عوامل کلیدی در ساختن آینده‌ای سالم برای نوجوانان و جوانان است.
وی به علائم سلامت روان اشاره کرد وگفت: احساس ارزشمندی و مفید بودن، رضایت‌مندی از خویشتن و توانایی همدلی کردن با دیگران از مهمترین نشانه‌های سلامت روان است که بدون شک مناسب‌ترین زمان آموزش و توانمندسازی در این زمینه‌ها دوران کودکی، نوجوانی و جوانی است که جایگاه آن خانه، مدرسه و دانشگاه است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار