پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران در هفته آینده / احتمال رگبار باران در اواسط هفته\
  • گزارش هواشناسی؛

پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران در هفته آینده / احتمال رگبار باران در اواسط هفته

  • کد خبر: 214401
  • چاپ
  • انتشار: 27 مهر 1397 - 16:25

پس از باران های سیل آسای مهرماه 97، پیگیری پیش بینی وضع آب و هوای استان مازندران با حساسیت بیشتری پیگیری می شود، در ادامه پیش بینی آب و هوای استان مازندران در هفته پایانی مهر را می بینید

به گزارش استناد نیوز، با بررسی نقشه های ماهواره ای هواشناسی می توان با دقت بالایی وضعیت آب و هوایی را در روزهای آینده پیش بینی کرد، در ادامه پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران در روزهای شنبه 28 مهر تا پایان هفته را مشاهده می نمایید.

به طور کلی در هفته پیش رو آسمانی صاف تا قسمتی ابری, همراه با افزایش نسبی دما برای آسمان استان مازندران پیش بینی می شود.
 *** آسمان مازندران در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ مهر صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما خواهد بود. دمای هوا در شرق و غرب استان در گرمترین و خنکترین ساعات در روز شنبه بین 10 تا 26 درجه خواهد بود که این مقدار در ارتفاعات می تواند کمتر نیز باشد. اما در روز یکشنبه هوا مقداری گرمتر خواهد بود. در ساعات پایانی یکشنبه شاهد افزایش ابر در آسمان خواهیم بود.

*** آسمان استان در روز دوشنبه ۳۰ مهر صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد گرم و از بعد از ظهر و شب همراه با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در شهرهای غربی استان پیش بینی می شود. در شرق استان هم شاهد افزایش تدریجی پوشش ابرها خواهیم بود اما احتمال کمی برای بارش وجود دارد.

*** در روزهای سه شنبه اول آبان و چهارشنبه دوم آبان ماه برای آسمان مازندران پدیده خاص و چشمگیری پیش بینی نمی شود و آسمانی صاف تا قسمتی ابری را انتظار داریم، در ساعات پایانی روز چهارشنبه کاهش پوشش ابری خواهیم بود و افزایش چند درجه ای را تجربه خواهیم کرد.

*** هوای استان در روز پنجشنبه ۳ آبان صاف تا نیمه ابری در ارتفاعات گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود. افزایش دمای هوا در این روز محسوس خواهد بود به طوری که انتظار می رود دمای هوا در شهرهای استان به 30 درجه سانتی گراد برسد که برای آبان ماه بسیار گرم خواهد بود. برای روز جمعه هفته آینده نیز پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

*** هواشناسی به کشاورزان توصیه کرد روز‌های پایانی هفته نسبت به برداشت محصول و نشاء مجدد اقدام کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار