دوگزینه جدی دولت برای وزارت راه و شهرسازی/محسن نریمان، محمد اسلامی\

دوگزینه جدی دولت برای وزارت راه و شهرسازی/محسن نریمان، محمد اسلامی

  • کد خبر: 214413
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1397 - 09:53

این روزها که رئیس جمهور همچنان در معرفی گزینه نهایی خود برای تصدی چند وزارتخانه به خانه ملت امروز و فردا می کند که نام برخی از چهره های جدید برای این چند وزاتخانه خودنمایی می کند .

به گزارش استنادنیوز یکی از وزارتخانه های مهم و کلیدی که گفته می شود ترمیم آن از سوی حسن روحانی قطعی شده است وزارت راه و شهرسازی است .

برای این وزارتخانه گزینه های مختلفی مطرح شده اند که در میان آنها نام محسن نریمان مدیر بلندپایه و تخصصی این وزارت که اهل استان مازندران است دیده شده است .

محسن نریمان که تا معاونت وزیر در این وزارتخانه پیش رفته است سابقه نمایندگی مجلس و استانداری در چند استان را در کارنامه خود دارد .

در کنار این گزینه مازنی ، نام دیگری که اگر چه مازندرانی نیست اما راه او برای رسیدن احتمالی به وزارت راه از مازندران می گذرد « محمد اسلامی » است .

این روزها نمایندگان اصفهانی رایزنی های گسترده ای را با دولت آغاز کرده اند تا استاندار اصفهانی مازندران به کابینه راه یابد .

اسلامی که یکسال از استانداری اش در مازندران می گذرد در برخی حوزه ها بسیار موفق عمل کرده است .

به هر روی معرفی اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی ، اگر چه تداوم عدم ثبات مدیریتی در استان که کوتاهی عمر مدیریتی مدیران ارشد بوده است ، می باشد اما با توجه به شناخت یکساله اسلامی از مازندران ، نقطه امیدی برای استان مازندران در حوزه راه و شهرسازی بشمار می رود .

اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا رئیس جمهور ، آخوندی را کنار خواهد گذاشت ؟ و در این صورت آیا به نریمان یا اسلامی اعتماد خواهد کرد ؟

منبع:شمال نیوز



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار