روز تربیت بدنی؛ روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است\
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

روز تربیت بدنی؛ روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است

  • کد خبر: 214429
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1397 - 20:59

استنادنیوز؛اسلامی استاندار مازندران گفت:روز تربیت بدنی؛ روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است

اثرات مثبت ورزش بر سلامت جسم، روح و روان امری آشار است و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی فائق آمد. ورزش؛ محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی است.

روز تربیت بدنی؛ روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان جدایی ناپذیر از سلامتی تک تک افراد جامعه و از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به شمار می آید.

در دولت تدبیر و امید به موضوع سلامت و حوزه های اجتماعی توجه ویژه ای صورت گرفته است، به نحوی که امروز طرح تحول نظام سلامت را باید یکی از دستاوردهای بزرگ دولت برشمرد و توجه عمیق، ریشه ای و واقع بینانه به پدیده های اجتماعی را نیز از دیگر اقدامات ارزشمند و ضروری به شمار آورد. توجه به توسعه ورزش، زیرساخت های ورزشی، ورزش همگانی و قهرمانی و بویژه ورزش بانوان که در پیوند کامل با سلامت افراد جامعه قرار دارد از دیگر حوزه های مورد توجه دولت تدبیر و امید بوده است و می طلبد تا دست اندرکاران این بخش در استان در تداوم بخشی به برنامه ها و سیاست های دولت اهتمام ویژه داشته باشند.

بی شک ورزش مازندران، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیش از پیش بویژه در آوردگاه های بزرگ ورزشی برخورار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ تر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور استان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

26 مهر لغایت دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش، نامگذاری شده است. این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

این جانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم ورزشکاران، جامعه ورزش استان به ویژه مدیران و کارکنان حوزه ورزش و امور جوانان در استان و شهرستان ها و همه دست اندرکاران و فعالان این بخش و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش استان سهمی را بر عهده دارند، خصوصا پیشکسوتان ورزش استان تبریک عرض می نمایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار