امنیت، آرامش و پیشرفت کنونی کشور ما به برکت خون شهداست\

امنیت، آرامش و پیشرفت کنونی کشور ما به برکت خون شهداست

  • کد خبر: 214432
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1397 - 21:30

استنادنیوز؛ مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت:امنیت، آرامش و پیشرفت کنونی کشور ما به برکت خون شهداست و ما باید به پاس این امنیت کم نظیر حاکم بر ایران اسلامی، قدردان شهدا باشیم

همزمان با هفته بیمه سلامت، با حضور مدیرکل بیمه سلامت مازندران و جمعی از کارکنان این اداره کل با قرائت فاتحه، عطر افشانی و اهداء شاخه گل از مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در جمع کارکنان این اداره کل در گلزار شهدای مرکز استان گفت: ما هرچه داریم از جانفشانی شهدای گرانقدرمان است و همواره مدیون خون آنها هستیم . وی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق شد که مصادف با هفته گرامیداشت بیمه سلامت ، در خدمت شهدا باشیم. وی شهادت را مقام بسیار بالایی برشمرد که خداوند این مقام رفیع را به بندگان شایسته خود عطا می فرماید.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه بیان داشت: امنیت، آرامش و پیشرفت کنونی کشور ما به برکت خون شهداست و ما باید به پاس این امنیت کم نظیر حاکم بر ایران اسلامی، قدردان شهدا باشیم. گرامی داشت یاد و خاطر تمامی شهدا و ایثارگران و اینکه ایثارگران میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور هستند وظیفه همه ماست و هفته بیمه سلامت فرصت بسیار مناسبی است تا با تأسی از شهدای بزرگوار ، خدمتگزاری صادقانه به مردم شریف را سرلوحه کار خویش قرار دهیم .
در پایان مراسم مدیرکل و جمعی از کارکنان این اداره کل با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار