رعایت پدافند غیر عامل حفظ ظرفیت ها در حوادث غیر مترقبه را سبب خواهد شد\
  • در جلسه کارگروه پدافندغیرعامل شهرداری ساری مطرح شد:

رعایت پدافند غیر عامل حفظ ظرفیت ها در حوادث غیر مترقبه را سبب خواهد شد

  • کد خبر: 214433
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1397 - 21:44

استنادنیوز؛رعایت پدافند غیر عامل بسیاری از ظرفیت های موجود را در حوادث غیر مترقبه حفظ خواهد کرد و همراهی شهروندان می تواند خسارات احتمالی را در این حوادث به حداقل برساند 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، جلسه کارگروه پدافندغیرعامل با حضور کلانتری دبیر ستاد جامع مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ساری و حبیب باقری مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل ، کارشناسان مربوطه برگزار شد.

در این جلسه ، باقری مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل با اشاره به لزوم رعایت پدافند غیر عامل برای حفظ آمادگی در وقوع حوادث غیر مترقبه را ضروری دانست و گفت : این آمادگی و همراهی شهروندان می تواند خسارات احتمالی را در این حوادث به حداقل برساند .

وی افزود: این سازمان از اجرای مانور پدافند غیرعامل در پایانه مسافربری استقبال می کند.

در ادامه کلانتری رئیس ستاد جامع مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ساری گفت:رعایت پدافند غیر عامل بسیاری از ظرفیت های موجود را در حوادث غیر مترقبه حفظ خواهد کرد و برگزاری مستمر مانور موجب نگهداری آمادگی لازم در وقوع حوادث می شود.

رییس ستاد جامع مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ، به نقش پایانه های حمل و نقلی مانند فرودگاه ، راه آهن و پایانه های مسافربری در حوادث غیر مترقبه اشاره نموده و ادامه داد: باید تدابیر لازم در جهت آمادگی این اماکن در وقوع حوادث مورد توجه قرار گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار