\
  • بابایی کارنامی؛

حامیان بی‌اطلاع نمی‌دانند که FATF چه خسارت‌های برای کشور در آینده دارد

  • کد خبر: 214439
  • چاپ
  • انتشار: 29 مهر 1397 - 11:54

علی بابایی کارنامی با اشاره به بحث پذیرش کامل شروط FATF ، بیان داشت:این یک مساله اساسی و حیاتی برای کشور است و با مفهوم امنیت ملی ایران(به خصوص در جنگ اقتصادی که بر ما تحمیل شده) به شدت گره خورده است.

به گزارش استنادنیوز؛ این فعال سیاسی و اجتماعی در گفت و گویی اظهار داشت: نفوذ آمریکا بر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و اینکه نهاد مذکور به بهانه نظارت بر شفاف سازی اقتصادی کشورها، بطور هدفمند و گزینشی نقش جاسوس مالی را در راستای سیاست های سلطه گرایانه آمریکا و غرب ایفا می نماید و اطلاعات ارائه شده به این نهاد مورد سوء استفاده دشمن قرار می‌گیرد.

وی درخواست گره گشایی اقتصادی از نهادی که هدف آن کمک به براندازی نظام اسلامی است و زیر نظر مستقیم آمریکا مدیریت و برنامه ریزی می شود، اظهار داشت: تا کنون تنها دو کشور ایران و کره شمالی در لیست سیاه FATF قرار گرفته اند و این نشان دهنده آن است که این گروه قابل اعتماد نیستند.

بابایی کارنامی بیان داشت: برنامه ریزی هدفمند و هماهنگ آمریکا و غرب برای مهار و توقف فعالیتهای موشکی و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران با محوریت FATF به بهانه مبارزه با تروریسم و ناامنی در منطقه ورود کردند و می خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند.

این فعال سیاسی و اجتماعی گفت: تکرار سناریوی تلخ برجام در انجام تعهدات نقد ایران شامل ارائه کلیه اطلاعات اقتصادی کشور و اعطاء حق نظارت دشمن بر کلیه مبادلات مالی بانکی و ارزی کشور ( کاپیتولاسیون اقتصادی ) در برابر وعده های فریبکارانه FATF در رفع محدودیتهای اقتصادی که به بهانه های مختلف محقق نخواهد شد.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه ما نباید کاری کنیم که منافع مردم به خطر افتد، افزود:FATF نقش جاسوسی دشمن را ایفا می کند و بستر لازم را جهت طراحی دقیق توطئه علیه پایگاهها و شریانهای حیاتی اقتصادی کشور در میدان جنگ اقتصادی، با بهره‌گیری از اطلاعات بانکی ارائه شده بازی می کند.

وی بیان کرد: از این رو، تلاش برای ایضاح و روشن‌سازی ماهیت ماجرا، باید در دستور کار همه فعالان رسانه ای و سیاستمداران دلسوز، انقلابی و متعهد کشور  قرار گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار