با توجه به هجمه های سیاسی اخیر/ همه ما موظفیم فرآیند برق رسانی به مردم مازندران را تسهیل کنیم\
  • مدیرعامل توزیع برق مازندران؛

با توجه به هجمه های سیاسی اخیر/ همه ما موظفیم فرآیند برق رسانی به مردم مازندران را تسهیل کنیم

  • کد خبر: 214457
  • چاپ
  • انتشار: 29 مهر 1397 - 17:01

استنادنیوز؛مهندس قاسم شهابی با اشاره به اینکه برق زیر ساخت زیرساختها می باشد، گفت:همه ما موظفیم فرآیند خدمت رسانی و برق رسانی به مردم شریف مازندران را تسهیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، قاسم شهابی در جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه ها که با حضور معاونین ومدیران این شرکت برگزار شد بیان کرد؛با توجه به هجمه های سیاسی اخیر، همه ما مسوولین شرکت موظفیم فرآیند خدمت رسانی و برق رسانی به مردم شریف مازندران بخصوص مناطق محروم و کوهستانی و صعب العبور را تسهیل کنیم تا رضایت مندی مردم عزیز استان مان بیشتر حاصل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه بیان داشت: با توجه به تحریم های ظالمانه اعمال شده و وضعیت بحرانی اقتصاد کشور عزیزمان، تمام همتمان را با تدبیر مدبرانه برای خدمت رسانی بکار ببریم تا با موفقیت این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه از طلب 169 میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از مشترکین خبر داد و افزود: طلب در بخش خانگی مشترکین 54 میلیارد و هشصد میلیون تومان می باشد.

شهابی با اشاره به طلب 27 میلیارد تومانی توزیع برق مازندران از بخش صنعت، گفت:طلب مشترکین در بخش کشاورزی 23 میلیارد و دویست میلیون تومان در بخش عمومی 23 میلیارد و هشتصد میلیون تومان، سایر مصارف 32 میلیارد و نهصد میلیون تومان و در بخش مشترکین آزاد یک میلیارد تومان می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندرانپرداخت به موقع و غیرحضوری صورتحسابهای برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها ، درآمد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می گردد و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق  و انتقال وجوه حاصل از آن به خزانه است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار