ضرورت به روز شدن آمار و اطلاعات بخش کشاورزی/ خشکسالی را مدیریت کنیم\
  • رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد:

ضرورت به روز شدن آمار و اطلاعات بخش کشاورزی/ خشکسالی را مدیریت کنیم

  • کد خبر: 214464
  • چاپ
  • انتشار: 29 مهر 1397 - 18:31

استنادنیوز؛رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه آمار و اطلاعات، پایه برنامه ریزی های دقیق است، بر ضرورت به روز شدن آمار و اطلاعات بخش کشاورزی حداقل به صورت سالانه تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی فر در بازدید سرزده‌ای که به اتفاق معاون بهبود تولیدات گیاهی و مشاور و رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از مرکز جهاد کشاورزی سمسکنده ساری انجام شد، بر ضرورت ارتباط مستمر و موثر با کشاورزان در مراکز جهاد کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه گزارش های امور زمین بسیار مهم است و باید به روز باشد، افزود: قبل از هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی باید از تغییر کاربری غیرمجاز پیشگیری تا تخریب پس از ساخت بناهای غیرمجاز موجب اتلاف سرمایه مردم نشود.

شهیدی فر با اشاره به اینکه امسال اعتبار خوبی برای لایروبی، مرمت و بهسازی آب بندان ها اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: باید به طور جدی پیگیر باشیم تا بتوانیم بحران کم آبی را کنترل و خسارات ناشی از خشکسالی را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه آمار و اطلاعات، پایه برنامه ریزی های دقیق است، گفت: ضرورت دارد آمار و اطلاعات بخش کشاورزی حداقل به صورت سالانه به روز شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار