پروژه‌ها براساس نیازسنجی اجرایی می‌شوند\
  • مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران :

پروژه‌ها براساس نیازسنجی اجرایی می‌شوند

  • کد خبر: 214468
  • چاپ
  • انتشار: 29 مهر 1397 - 21:07

استنادنیوز؛جابر ملکی گفت:پیاده‌رو سازی معابر نقش موثری در سهولت عبور و مرور شهروندان دارد و بر این اساس نیازسنجی در مناطق مختلف برای اجرای این پروژه در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جابر ملکی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مرکز استان با تشریح پروژه‌های در دست اقدام این سازمان اظهار داشت: با توجه به احداث زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر، پیاده‌رو سازی این منطقه در حال اجراست.

وی به رعایت کیفیت و استانداردسازی در این پروژه اشاره نموده و افزود: پیاده‌رو سازی معابر نقش موثری در سهولت عبور و مرور شهروندان دارد و بر این اساس نیازسنجی در مناطق مختلف برای اجرای این پروژه در حال انجام است.

ملکی، بازدید شهردار ساری از جاده جویبار محدوده مجتمع ورزشی داراب را مورد توجه قرار داد و گفت: با تاکید شهردار بر ایمن‌سازی معابر و بررسی کارشناسان در این محدوده، در راستای روان‌سازی ترافیک و کاهش خطرات احتمالی، احداث دوربرگردان در دستور کار قرار گرفته است و عملیات آن آغاز شد.

مدیرعامل سازمان عمران در پایان ادامه داد: ساماندهی و اصلاح هندسی معابر، کاهش خطرات احتمالی، کاهش زمان سفرهای درون شهری و سهولت در عبور مرور شهروندان را در پی خواهد داشت.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار